Skip to main content

Mijn mobiele abt aangepast naar onbeperkt bellen en internet. En nu staat er geen combi voordeel meer op de factuur. Gaarne correctie.  Al gesproken met helpdesk maar vertrouwde het antwoord niet zo. 

Hallo @PeterTerstall36 ,

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

Krijg je dan een foutmelding, dan mag je aannemen dat de korting inmiddels door de klantenservice is geregeld. 


Bedankt voor je reactie.  Maar ik heb nu al langere tijd een abt van de kpn en ook de combinatievoordeel van  € 5.00  maar de laatste factuur waarbij het abt is aangepast naar onbeperkt internet staat deze er opeens niet meer op. Ik neem dus aan dat deze korting al goed stond maar op de een of andere manier niet is meegenomen.


Hallo @PeterTerstall36, de aangepaste Husselkorting die bij een Unlimited €7,50 is, heeft de factuur van februari gemist. Het factuursysteem maakt eerder de factuur op, Terwijl de juiste Husselkorting wordt geactiveerd in de loop van de dag. 

Normaal gezien komt de korting met terugwerkende kracht op de factuur van maart 2022.