Skip to main content

Hoi KPN,

 

Leuke aanbieding, maar ik had graag vermeld gezien dat je contract met 1 jaar verlengt wordt.

Na activering kreeg ik een email met de mededeling dat mijn contract met 1 jaar is verlengt.

Dit heb ik met eerdere entertainment niet gehad.


Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Mike6,

Ik heb een eigen topic voor jouw bericht aangemaakt: dat houdt het voor ons overzichtelijk.
 

...

Dit heb ik met eerdere entertainment niet gehad.


Er zijn twee extra opties die een langere looptijd hebben, alle overige extra opties hebben een looptijd van 1 maand. Na de eerste maand, kun je op elk gewenst moment extra opties uitzetten. Met het toevoegen van een extra optie, ga je niet automatisch een nieuw jaarcontract aan.

Kan het zijn dat jij Disney+ geactiveerd hebt via MijnKPN en ook voor het internet & tv abonnement een korting hebt aangeklikt? Als ik naar jouw bevestiging kijk, lijkt dit namelijk gebeurd te zijn. 
Mocht je niet blij zijn met deze verlenging, dan kun je deze binnen 14 dagen annuleren. Dat kan telefonisch via 0800 0402.

Ik geef jouw bericht sowieso intern door: ik zie graag dat er gekeken wordt, hoe een verlenging nu aangeboden wordt in de MijnKPN app en of dit voor verbetering vatbaar is. Dus sowieso bedankt voor dit signaal 😉!


Hallo Shyrin,

 

bedankt voor je reactie.
Ik vermoed dat er iets niet is goed gegaan is met activeren van Disney. Dit was ook niet helemaal duidelijk. Maar het werkt wel en bij mijn gegevens staat dat ik betaal via KPN.
Ik ga bellen met het opgegeven nummer.

 

fijne dag verder. 😀


Reageer