Skip to main content

Mijn schoonmoeder heeft al weer een paar jaar een internet TV en bellen abonnement via de glasvezel. Heb onlangs voor haar ook een mobiel Sim only abonnement  afgesloten. Dacht nu deze zaken te combineren (Is mij ook een paar maal toegezegd) De korting op de mobiel wordt wel gerekend. Echter nu blijkt dat ik het TV abonnement moet aanpassen. Dan wordt dat € 66,99. Beetje jammer want dan is het pluspakket niet gratis. Probeer dit ergens te vinden maar tot nog toe heb ik dit niet gevonden in de voorwaarden. ? Graag toch een bevredigende reactie. 

Hallo @Floris Senior ,

Bij een abonnement afgesloten vanaf oktober 2019 (KPN Hussel of Combivoodeel) geldt dan dat recht op een gratis pluspakket.

Bij een ouder abonnement, heb je dan KPN Compleet en dan heb je of het ESPN-pakket gratis of het Pluspakket gratis. 

Heeft zij een abonnement wat bv nog op oude voorwaarden van TFT (Telfort) loopt? Dan is dat geen abonnement volgens KPN Hussel of Combivoordeel. Maar wel (een stuk) goedkoper dan de abonnementen op de KPN-voorwaarden. 

 

Voor het aanmelden van de producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud haar abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Zij had destijds een telfort abonnement. Dit is later KPN geworden. Denk het maar zo te laten. Te veel gedoe voor iemand van 91 jaar. Tevens weet ze nu goed om te gaan met haar TV ontvanger. Dus dat wil ik zeker niet veranderen. Groet Floris Senior 


Dat vermoedde ik al. Dan is zij nu veel voordeliger uit en dan kan ze het abonnement inderdaad maar beter zo laten.   


Oh. Dat Telfort abonnement valt niet onder de kpn voorwaarden. Maar nog onder de voorwaarden zoals ze bij Telfort waren toen dat abonnement werd afgesloten. Daar is toentertijd namelijk mee akkoord gegaan bij het abonnement. 

Telfort (nu TFT KPN) kende en kent geen combivoordeel. 

Overigens lijkt het me voor iemand van 91 momenteel niet fijn om naar een echt kpn abonnement te gaan. Ze krijgt dan de nieuwste ontvanger voor tv die best anders werkt. Went ze niet meer aan vrees ik. Kostte mij (59) al een weekje of 3.

En ik denk dat ze met "Telfort" ook nog steeds iets goedkoper uit is. Dat basispakket heeft minder zenders; daarom was Telfort goedkoper. 


Dank voor jullie reacties. We blijven bij het oude. Groet Floris Senior 


Graag gedaan 👍🏽 


Hoi @Floris Senior, welkom op het forum. Als ik het zo lees denk ik ook dat het voor jouw schoonmoeder gunstiger is om het abonnement te houden zoals het nu is.

 

Telfort (nu TFT KPN) kende en kent geen combivoordeel. 

Dat klopt niet. Toen KPN nog Compleet als combinatie optie had, had Telfort CombiVoordeel. De naam CombiVoordeel was eerder al bij Telfort gebruik dus 😉

Bij Telfort CombiVoordeel kon je voor het Thuis abonnement kiezen tussen Eredivisie Live (het was nog geen ESPN toen), het Pluspakket of 5 euro korting. Bij een mobiel abonnement kreeg je geen korting, wel dubbele data.

De voorwaarden waren dus wat anders, maar er was zeker een CombiVoordeel.