Skip to main content


Op 27-07-2021 contract afgesloten met 32,50 unlimited en 9,99 Spotify.
Vier weken geleden werd Spotify opeens stopgezet.
Na 3 weken bellen met de klantenservice werd ik vandaag gebeld dat het naar gratis omgezet was omdat het vergeten was in rekening te brengen door de KPN. Gelukkig zou ik geen rekening achteraf krijgen.
Opzich geen probleem want KPN was ook afgelopen twee jaar vergeten de 7,50 Combivoordeel korting van mijn rekeing af te trekken.
Dus ik hoef de korting die ik niet heb gekregen dan ook niet te claimen.
Strepen we tegen elkaar weg toch? Alles goed zou je zeggen.
Dus Spotify betaald geactiveerd (die al geactiveerd stond maar via de klantenservice geheractiveerd kon worden) en klantenservice alsnog de Combivoordeel laten activeren zodat de korting er hopelijk vanaf de volgende factuur wel af gaat.


Echter lukt het nog steeds niet Spotify te activeren.
Zit dus al een maand zonder Spotify premium.
Ben benieuwd of ik die wel mag betalen op de volgende factuur.
En ben benieuwd of de korting nu wel verrekend wordt.
Maar na drie weken bellen heb ik er niet zo veel vertrouwen meer in dat dit goed komt…

De klantenservicemedewerker zou terugbellen, maar dat terugbellen is de afgelopen 3 weken al vaker vergeten. Jammer. 

Hallo @Maar dan 15 jaar klant ,

 



Opzich geen probleem want KPN was ook afgelopen twee jaar vergeten de 7,50 Combivoordeel korting van mijn rekeing af te trekken.

en klantenservice alsnog de Combivoordeel laten activeren zodat de korting er hopelijk vanaf de volgende factuur wel af gaat.

 

Wat betreft die 7,50 Combivoordeel : Regel dat anders gewoon zelf

 

Want het lijkt dat je jouw 7,50 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN. 

 


Beste Noordzee,

dank voor je reactie! Mij was twee jaar gelden verteld door de klantenservice dat dat automatisch zou gebeuren bij het combineren van de adresgegevens. Maar dat was dus kennelijk niet het geval. Omdat het maandelijkse bedrag wart afgeschreven werd overeenkwam met wat ik had afgesproken heb ik hier verder gaan acht op geslagen. 
Ik had geen idee dat men dat ook zelf kon regelen.
Erg bedankt voor uw post en ik denk dat dat andere forumleden zeker zal helpen. 

Nu nog hopen dat ze Spotify kunnen fixen en dan ben ik ook geholpen…
 


Beste @Maar dan 15 jaar klant, welkom! Volgens mij zijn hier meerdere dingen niet goed gegaan. Heel spijtig dat mijn collega's je niet hebben geïnformeerd dat je het combivoordeel ook zelf kunt aanvragen. Is dat inmiddels gelukt? En hoe zit het met Spotify Premium? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen en je wilt niet opnieuw met 0800-0402 bellen, vul dan je forumprofiel aan met je adres, klantnummer en evt. 06-nummer als het op je mobiele abonnement staat. We helpen je graag verder. 


Beste Marcia,

Dank voor je reactie! Inmiddels is alles naar tevredenheid opgelost. Het bleek een nogal ingewikkeld probleem met Spotify. En het moest per se geactiveerd worden via de mobile telefoon met wifi uit, anders werkte het niet.
Enfin, goed geholpen door je collega en ik heb hoop dat hij zijn kennis deelt met de andere klantenservicemedewerkers zodat iedereen weet hoe je zo iets moet verhelpen.
Tot slot zou de medewerken nog een maand crediteren omdat ik 3 weken geen gebruik van Spotify Premium heb kunnen maken. Wel zo netjes en wordt gewaardeerd.