Skip to main content

Ik ben naar het buitenland verhuist en nu was er een doos naar mijn oude adres gestuurd van KPN. Ik woon al in een andere land en ik heb ook nooit KPN aparaten gebruikt. Wat kan ik nu doen voor en oplossing?

Hoe heb je dan KPN gebruikt? Zonder modem of tv ontvanger?


Hallo @martina_bo , daar ben ik, net als @Ik_Hussel , ook reuze benieuwd naar.

 


Hoi @martina_bo, welkom bij ons op het forum. Net zoals Ik_Hussel en Jan ben ik ook erg benieuwd hoe je de verbinding gebruikte. Kan je daar meer over vertellen?

Bij een KPN abonnement krijg je een modem (Experia Box) in bruikleen, als je ook tv afneemt krijg je ook tv-ontvangers in bruikleen. Als je een abonnement opzegt (of wijzigt waardoor ze niet meer gebruikt worden) dient die apparatuur teruggestuurd te worden. 


Ik heb geen tv. En voor de internet heb ik mijn eigen Fritzbox gebruikt, direkt aan de kleine glasvezel-box van fiber.nl


Wat voor abonnement heb je dan precies gehad @martina_bo? Als je een abonnement bij Fiber.nl had is dat een andere provider, dat heeft niets te maken met ons als provider. Wij kunnen geen abonnementen van andere providers inzien en weten dus ook niet of je iets wel of niet opzegt. Als geen abonnement van ons actief was is het gek als wij een bericht zouden sturen over het terugsturen.


Ik heb 20 Euro per maand voor fiber.nl en ook 69 euro per maand bij KPN. Ik ben nu verhuisd, afgemeld van de gemeente, maar KPN rekend nu nog steeds 69 euro af! Ik ben over een maand lang verhuisd naar het buitenland.


Fiber.nl gaat stoppen met de 20 euro wanner KPN stopt. Ik snap het niet. Er was nooit een pakket met apparaten van KPN.


Vul uw forumprofiel in. Dan kan @Jasper uw gegevens nakijken. 


Dat klinkt alsof er naast het Fiber.nl abonnement toch een abonnement bij ons actief was, of nog is aangezien je er nog een factuur van krijgt. Je kunt je forumprofiel volledig invullen zoals Nick al noemt, als je daarna een seintje geeft weet ik dat een blik op het adres kan werpen.

Het is ook mogelijk om erover te bellen, vanuit het buitenland kan je ons bereiken op +316-12001200. 


Had u misschien digitenne bij KPN ofzo?