Skip to main content

Mijn moeder is recent overleden en de nabestaandendesk heeft dit keurig afgehandeld. Vast abonnement is netjes opgezegd en mobiel nummer is nu prepaid en in mijn bezit.

Maar het lijkt erop dat haar KPN ID direct gedeletet is. Ik kan er niet meer op inloggen en er komt geen wachtwoordresetmailtje binnen. Ik wil daar nog wel in kunnen want ik wil de eindnota controleren: daar kreeg ik een mail over met een link naar de factuur, maar die gaat naar Mijn KPN waar dus geen login meer van is :)

Als ik met mijn eigen KPN ID inlog en haar vaste abo probeer te koppelen dat krijg ik een melding als “dit product kan niet gekoppeld worden, probeer het later nog eens”.

Wat is nu wijsheid? Het gaat me er alleen maar om dat ik haar facturen (en dus de eindnota) wil zien en controleren.

Grappig detail: de aanhef van de mails is incorrect: Beste mevrouw oAchternaam] Erven Van :P

Het snelste is om de klantenservice te bellen 0800-0402 

Gecondoleerd.

mobiel nummer is nu prepaid

Even nog dit. Geldig houden prepaid. Stort minstens € 10 tegoed. Zorg dat er verbruik is door steeds binnen 6 maanden na de laatste keer bijvoorbeeld een sms te verzenden. 

Opwaarderen via

http://kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm

Goedemorgen @RLB42, allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder :(

Welkom hier op onze Community en ik zie dat je al wat goede reacties hebt mogen ontvangen. Je kunt hiervoor inderdaad het best even contact opnemen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Hopelijk heb je hier inmiddels contact over gehad en is alles afgehandeld. Zo niet, laat het ons dan vooral ook even weten zodat we met je mee kunnen denken. 

Reageer