Skip to main content

Goedendag, 

Dit is een verkorte versie van een heel lang verhaal. 

Begin augustus online verhuizing doorgegeven. Kreeg echter geen reactie van Kpn. Half augustus gebeld en toen telefonisch doorgegeven.De eerste wensdatum van 26 augustus die begin augustus al is doorgegeven werd echter 15 september! Van Kpn een noodpakket gekregen met mobiele WiFi en digitenne. Dit ging echter niet door het hr3plus glas van onze nieuwe woning Uiteindelijk zou er een monteur komen op 21 september om alles in orde te maken in de meterkast (Alles zat er echter al vanaf de oplevering vd woning. Dit al diverse malen gemeld)

Toen ik  uiteindelijk nieuwsgierig was of er al internet was heb ik op 20 sept. het een en ander aangesloten en internet en tv werkte.We kregen binnen 10 minuten een SMS omdat ze zagen dat we zelf aan het installeren geslagen waren?!Dit terwijl we al weken aan het wachten waren.Ook prima, alles werkt nu dus.... 

Door onze problemen had  de nieuwe bewoonster van onze oude woning ook geen internet en tv. 

Tot op heden krijgen we nog facturen van ons oude adres terwijl we al een paar maanden geleden verhuist zijn naar nieuwe adres.De beloofde korting en compensatie blijft ook uit omdat KPN eerst de verhuizing af moet sluiten zeggen ze.De nieuwe bewoonster op oude adres krijgt gewoon haar facturen en alles werkt daar naar behoren. Van augustus tm nu al ongeveer 400 belminuten aan de lijn gehangen met KPN.We zijn de afgelopen weken een paar keer gebeld door KPN dat het nog wel even kan duren voordat alles administratief op orde is?Maar wel facturen sturen van ons oude adres en nog niks van de beloofde kortingen en compensatie. Het complete verhaal is veel langer en voor nu gaat dat dan wel erg lang duren.

Ik probeer me in te houden maar we zijn het helemaal zat en erg gefrustreerd geraakt de afgelopen maanden.Het ergste is nog dat we met  zoveel verschillende  mensen vanaf het begin vd verhuizing aan de telefoon hebben gezeten en ze allemaal dingen beloofden die niet zijn nagekomen dat we gerust kunnen zeggen dat veel medewerkers zomaar wat aan het doen zijn en keihard liegen. Erg amateuristisch. Kan er niets anders van maken. 

Alles:facturen en Mijn KPN  en dergelijke staat tot op heden nog steeds op het oude adres. 

Internet en tv werkt voor de rest prima. Daar is niks mis mee. 😶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Goedemiddag @Willemzeven en welkom hier op ons forum!

Leuk dat je ons ook via deze weg benadert al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai 😞 Ik kan me de frustratie oprecht goed voorstellen en je mag uiteraard ook beter van ons verwachten. We zijn nu zo'n 3 en een halve maand verder en het is ook bijzonder dat zoiets zo ontzettend lang moet duren. Zo te lezen, wordt er achter de schermen wel gewerkt aan een oplossing maar ik snap dat je na zo'n lange tijd afvraagt of het nog goed gaat komen. Fijn dat het internet en de tv tenminste wel prima werken, dat is uiteindelijk natuurlijk het belangrijkste. Neemt niet weg dat dit zeker niet de schoonheidsprijs verdient. Mocht je het fijn vinden, dan kan ik altijd even voor je kijken en wellicht daar waar nodig een zetje geven (hopelijk). Zou je voor mij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan?