Skip to main content

Ik heb per 1 juli mijn mobiel abonnement verlengd, maar nu krijg ik toch een factuur met het oude bedrag.

Ik heb net een medewerkster gesproken en met haar de factuur bekeken.

bij abonnement staat: abonnement van 1-7 tot 31-7

dus dit moet het nieuwe bedrag zijn, maar zij zei dat het over juni is. Toen zei ik dat er toch echt juli staat en verbruikkosten

van juni.

De verbruikkosten zijn inderdaad van juni maar het abonnement is van juli, dus dit klopt niet anders had daar ook juni moeten staan.

ik kwam er met haar niet uit dus daarom moest ik een klacht indienen volgens haar, dus bij deze 

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel ter bescherming van de privacy

Was het oude abonnement al volledig afgelopen? Je kan vanaf 4 maanden voor de einddatum verlengen, maar het nieuwe abonnement begint pas aansluitend aan de contractuele periode van het oude abonnement.


Ja en het nieuwe is 1 juli meteen ingegaan. Kreeg ook meteen meer mb, maar op de factuur staat vanaf 1-7 tot 31-7


Ok, dat is erg snel. Ik denk dat het zó snel is gegaan dat dit gekruist heeft met de factuur. Die was waarschijnlijk al aangemaakt en stond klaar om verzonden te worden. Ik verwacht dat op de volgende factuur met terugwerkende kracht het verschuldigde bedrag wordt gecorrigeerd.

Zet je gegevens (privé) in jouw forumprofiel, dan kan een KPN moderator met je meekijken.


Leuk dat je jouw abonnement bij KPN hebt verlengd, @Henk-jose!

Net als @RBxx denk ik dat de verlenging en de factuur elkaar gekruist hebben. Op het moment dat het systeem de nieuwe factuur opmaakt, dan kijkt deze naar het abonnement dat dan actief is. Het systeem houdt geen rekening met aankomende wijzigingen. Wijzigingen worden achteraf verrekend. Ik wil je daarom vragen even de volgende factuur af te wachten.

Daarbij raad ik je ook aan om het volgende artikel door te nemen:

Hier lees je precies wat je kunt verwachten van jouw factuur na een verlenging van jouw mobiele abonnement.