Skip to main content

Ik heb me abonnement gewijzigd van:

  • → Spotify Premium

naar:

  • → Spotify Family

nu zie ik dat ik geen entertainment-korting meer heb? Ik hoop dat die korting er wel bij zit, want ik heb het bij “Entertainment” gewijzigd. 

Hoi Dennis, de entertainmentkorting (combivoordeel) is actief, geen zorgen! 

Je ziet het voordeel ook terug op de bevestiging van 15 oktober en aan deze kant staat het ook helemaal goed. De korting die je had op Spotify Premium, zolang dat abonnement liep is wel vervallen. Dit voordeel was alleen geldig voor Spotify Premium zelf. Hopelijk is het zo duidelijk en bij vragen hoor ik graag van je. 

Veel plezier met Spotify Family! 


Hoi @Liesbeth_, welke entertainment-korting heb ik dan? En heb ik dat dan nog op Spotify?


Je krijgt bij je abonnement het combivoordeel entertainmentkorting. Je hebt meerdere entertainmentpakketten en de korting wordt eenmalig toegepast. Zolang je een of meerdere entertainmentpakketten hebt ontvang je de €5,00 korting.

Als je op de link klikt dan zie je de entertainmentpakketten die hieronder vallen, zoals bijvoorbeeld Spotify, Videoland en Ziggo Sport. De korting wordt niet specifiek van één entertainmentpakket afgehaald, maar wordt toegepast op je abonnement zelf zodra je een of meerdere van deze pakketten in je abonnement hebt zitten. 


@Liesbeth_ Spotify valt nog steeds onder die entertainmentkorting,

alleen zie ik dat Spotify Family gewoon € 14,99 per maand kost. 

Dus die valt niet onder die entertainmentkorting, terwijl die wel in het lijstje staat:

Ik begrijp het niet helemaal hoe het zit. 


Dankjewel voor het meesturen van de screenshots! 

Ik heb de meest recente factuur erbij gepakt en hier een screenshot van gemaakt. Op dezelfde factuur vind je ook Spotify Family terug, alleen staat dit bijna onderaan en de entertainmentkorting staat bovenaan. 
 

 

 

 

Zolang je minimaal een entertainmentpakket bij ons hebt, ontvang je deze korting. 

Laat het vooral weten als je nog vragen hebt. 


Bij mij vorige factuur zie ik dit staan: 

Maar bij me vorige factuur staat Spotify niet hier: 👇

Maar bij mijn laatste factuur staat ie bij “Online aankopen.”


Het staat gewoon goed, geen zorgen! 
Het staat enkel op een andere plek op de factuur.