Skip to main content

De naam van mijn ex blijft in het systeem hoewel ik al verschillende keren wijzigingen heb aan laten brengen ook door KPN zelf. Laatst kreeg ik mijn wifiversterkers via post , weer op naam van mijn ex, ik ben het echt beu en wil het definitief verwijderd hebben

 

Hi @Naam ex blijft in systeem, ik begrijp heel goed dat je de naam van je ex nu eindelijk van alle communicatie af wilt hebben. Goed dat je het aankaart, ik lees dat je al even bezig bent.

Het gaat om jouw abonnement voor thuis begrijp ik, klopt dat? En voor de zekerheid: heb je er ook een contractovername voor ingevuld? Gewoonlijk wordt via die weg een naam volledig in al onze systemen aangepast.


Er is niets officieel via formulier overgezet maar in kpn winkel is vanalles gewijzigd


Er is geen formulier ingevuld maar wel in kpn winkel vanalles aangepast


@Naam ex blijft in systeem Ah, goed om te weten. Kijk eens naar de contractovername die ik noemde, want dat is de manier waarop je de naam overal in onze systemen aan kan laten passen. 


Ik wil dat jullie dit zelf regelen want ik heb al voldoende geregeld en het is geen contractovername maar een naam overname die jullie zelf in 2019 hebben aangepast en in de gewone persoons gegevens niet eens in jullie administratie voorkomt. 


@Naam ex blijft in systeem De wijziging van de naam die je noemt kan alleen worden aangevraagd door een contractovername te doen. Dat kunnen wij niet voor je doen, dat moet je echt zelf doen.


De laatste keer dat ik contact had met kpn is mij verzekerd dat het contract al sowieso op alleen mijn naam staat. Voor het  definitief verwijderen van de naam van mijn ex zouden ze een speciaal team de klacht voorleggen maar hier heb ik nog steeds niets over terug gehoord. Is de naam van mijn ex nu definitief uit jullie systeem ? Want ook al staat het contract op mijn naam ik wil geen post of aangesproken worden met de naam van mijn ex.

graag nog een persoonlijke reactie terug, zoals me beloofd is.


@Naam ex blijft in systeem De wijziging van de naam die je noemt kan alleen worden aangevraagd door een contractovername te doen. Dat kunnen wij niet voor je doen, dat moet je echt zelf doen.

Dit klopt niet want volgens de collega’s bij kpn staat mijn contract al op mijn naam, echter blijft de naam van mijn ex als schaduw in het kpn systeem staan. 


@Naam ex blijft in systeem Ik kijk graag even met je mee naar de status, aangezien je aangeeft dat er een klacht doorgegeven zou zijn. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je adresgegevens en de onjuiste en juiste naam? Daar zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. Geef je me daarna hier een seintje, dan weet ik dat je ze hebt ingevuld.