Skip to main content

Naam op factuur klopt niet.

Er is verder niks veranderd.

Zo kunnen wij echter geen BTW terug vragen.

Graag ontvang ik een nieuwe juiste factuur.

BTW terug vragen, dat klinkt als een zakelijk abonnement. Daarvoor moet u op het zakelijke forum zijn:

https://zakelijkforum.kpn.com/


geprobeerd na aanleiding van je bericht, maar helaas werken de inloggegevens daar niet.

de knop ‘mijn wachtwoord vergeten’ werkt ook niet.

 

Is er niet gewoon ouderwets een emailadres wat ik kan mailen of een telefoonnummer?


0800-0403 is voor zakelijk.


geprobeerd na aanleiding van je bericht, maar helaas werken de inloggegevens daar niet.

de knop ‘mijn wachtwoord vergeten’ werkt ook niet.

 

Is er niet gewoon ouderwets een emailadres wat ik kan mailen of een telefoonnummer?

Bij het zakelijke forum kun je (uiteraard) geen gebruik maken van je inloggegevens voor het consumentenforum. Je zult daar een nieuw account aan moeten maken @KGbv 

 

 


Ik heb hetzelfde probleem word van het kastje naar de muur gestuurd heb er al meer dan 2 uur bel werk inzitten. Er staat een wildvreemde naam op de factuur. Heb een Eenmanszaak en abbonement op prive afgesloten maar wel door zakelijke afboeking. Niemand wil mij fatsoenlijk helpen door een nieuwe juiste factuur te sturen. Want de bestaande factuur kan ik niets mee en kan geen rekeningen betalen van iemand die ik niet ken.

Ik heb net een hagelnieuwe abbonement afgesloten bij 1 van de erkende winkels  heb er zelf bovenop gezeten ter controle of alle informatie juist was. Want mijn vorige abbonement heeft een wildvreemde jaren betaald kwamen wij achter.

Overigens zoek ik ook het factuuradres aan kpn. Want mijn tijd is erg kostbaar en zeker op kantoortijden iemand aan de lijn krijgen binnen 10 minuten en vervolgens 4x door gestuurd te worden zonder geholpen te worden. En ruim 2 uur aan de telefoon zitten om vervolgens weggedrukt te worden. Ik kan deze tijd niet aan mijn klanten verkopen. 


@willemjansoio waarom gaat u niet terug naar die winkel waar u het afgesloten heeft?


Omdat het een winkel is  en niet kpn zelf die telkens de boel verprutst


Waarom is het best antwoord van @N.N.terwijl het zakelijk forum bestaat niet meer?

 


Waarom is het best antwoord van @N.N.terwijl het zakelijk forum bestaat niet meer?

Omdat NN dit antwoord op 24 april al gaf al reactie op de vraag van KGbv. Toen bestond het zakelijke forum nog wel.


Omdat het een winkel is  en niet kpn zelf die telkens de boel verprutst

Het lijkt me dat de winkel de oorzaak is van de vreemde naam op de facturen. Dus laat die het maar oplossen ook.


@willemjansoio :  Zoals ik het nu bekijk heb je een aantal opties. 

-toch weer bellen met 0800 0402.  Eigenlijk zou het daar netjes opgelost moeten worden (mits de informatie die je hier geeft, correct is natuurlijk. maar daar ga ik wel van uit)

-winkel → die zouden een ticket en/of terugbel afspraak voor je kunnen maken. Maar je loopt het risico dat het er druk is.

-een klacht indienen via: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


Reageer