Skip to main content

Hallo KPN,

 

Ik ben sinds 8 januari 2021 gescheiden van mijn ex-man en ben al vanaf die tijd aan het bedelen om de naam van mijn ex-partner van het contract af te krijgen. Ik heb twee telefoonnummers die ik op mijn naam wil zetten , die van mijn dochter en die van mij. Ik ben inmiddels opnieuw getrouwd en deze verandering op de factuur is door jullie nog steeds niet aangepast. Ik ben er nu zo flauw dat ik zit te overwegen om mijn abonnement en die van mijn dochter op te zeggen omdat KPN in gebreken blijft en verzuimd dit aan te passen. Ik geef jullie nog een maand de tijd om dit op de factuur aan te passen en anders zijn jullie twee klanten kwijt. Ik baal er gigantisch van dat ik zo lang moet bedelen om dit aangepast te krijgen. Ondertussen geven jullie mijn ex-partner nog steeds de gezinskorting en het hussel voordeel waar hij geen recht meer op heeft, omdat hij nu vrijgezel is en geen gezin meer heeft. Dus hoeft hij ook niet meer te profiteren van jullie voordeel.  Ik heb al geschreven , gemaild en via de app geprobeerd dit te veranderen. Graag zie ik dat dit zo snel mogelijk wordt aangepast, zo niet zoek ik een andere provider voor mij en mijn dochter. Hopend op uw begrip.

Lijkt me dat dit met een contractovername moet. Hebben ze dat u ook verteld? 


Ja, dat hebben ze gezegd,  dat heb ik gedaan en toch veranderd het niet 😔


Hi @Diana 25 en welkom op ons forum.

Rot dat je al zo lang bezig bent om de naamsverandering voor elkaar te krijgen, en het allemaal zo stroef verloopt. Ik kan het niet rechtstreeks zelf voor je aanpassen, maar ik kijk graag naar hoe ik je kan helpen.

Het betreft twee mobiele abonnementen, die van jou en je dochter. Heb ik het zo goed begrepen? Daarnaast moeten de Hussel voordelen op het abonnement van jouw ex-partner aangepast worden begrijp ik. Vul je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk in? Liefst inclusief zo veel mogelijk informatie, zoals hoe de naam nu ingesteld staat en wat het moet worden, en de betreffende mobiele nummers. Alle informatie is welkom en in je profiel staan ze afgeschermd voor andere bezoekers.