Skip to main content

Hi,

 

Bij KPN heb ik ons abonnement voor internet en tv en heb ik mijn eigen abonnement voor mijn mobiele telefoon. In de KPN-app heb ik mijn naam aan kunnen passen, maar voor mijn mobiel abonnement blijft mijn verkeerde naam staan. 
 

In 2019 heb ik mijn naam aan laten passen naar de achternaam van mijn moeder. Dit jaar heb ik ook de achternaam van mijn vriend aangenomen. De achternaam waar mijn mobiel abonnement op staat, wil ik dus wijzigen. 
 

Als ik bel met KPN krijg ik te horen dat ik een contractovername moet doen, maar op dit forum lees ik ook dat het ‘makkelijker’ kan. Lukt dit? 

Hmmm, enige wat ik nu hier kan zeggen: de wachtrij voor een kpn moderator is zo'n 4 tot 5 dagen. Dus even geduld voordat die zich hier meldt. Zij hebben dit bijltje vaker gehad.

Vermeld ondertussen zoveel mogelijk informatie in je forumprofiel. Overal waar privé bij staat is niet door de “hele wereld” te lezen. Bij NAW je huidige gegevens vermelden. En ook het mobiele nummer wat het betreft. Verder nog, voor definitieve toestemming je gegevens op te zoeken, de laatste 4 cijfers van het IBAN waar de factuur mee wordt betaald. Dat kan in het tekstvak Persoonlijke opmerkingen.

https://forum.kpn.com/settings/profile .


Hi @Lisa1201 en welkom op het forum! 

Helaas kan dit via het forum niet. 😬 Voor mobiele wijzigingen moet namelijk een SMS verificatie gedaan worden. 
Die is tijdsgevoelig, dus die kan alleen telefonisch gedaan worden. 

Je kunt daarom het beste bellen met ons via 0800-0402 doordeweeks tussen 8:00 - 18:00 en op zaterdagen tussen 8:00 - 17:00. 
Mocht je eerder te horen hebben gekregen dat het via een contractovername moet en mocht je hetzelfde te horen krijgen, dan kun je mijn collega wijzen op de pagina over contractovername

Daar staat: 

Voorwaarden spelfout in je naam aanpassen voor je mobiele abonnement

  • De naam van de contractant mag worden aangepast, maar niet op een manier waarmee het contract op naam komt te staan van een ander contractant. In dit geval is er sprake van een contractovername.
  • Is er sprake van een naamswijziging, door huwelijk of scheiding, neem dan contact op met onze klantenservice.

    • 08000402


Hopelijk lukt het zo!