Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Vanaf juli ‘22 heb ik al meerdere malen contact met jullie gehad over de storing tussen iPhone 11 en KPN. Gelukkig kwamen jullie (na een hele lange) tijd met een oplossing. Op 26 oktober ben ik gebeld met de mededeling van de compensatie. De nieuwe telefoon heb ik ontvangen, echter wacht ik nog steeds op de compensatie van de abonnementskosten! Ik heb hier al meerdere malen over gebeld en dan wordt mij verteld dat jullie er mee bezig zijn? Tot op heden nog geen creditfactuur gezien.. we zijn alweer meer dan 3 maanden verder? 
Graag hoor ik snel van jullie! 
 

Met vriendelijke groet,

Dian Ceelen

Hi @Diann23! Vervelend dat het langer duurt dan normaal. 

Ik zoek graag voor je uit wat de status is, maar ik heb nog wel wat gegevens van je nodig. Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt?


Hoi Bram! 

Bedankt voor de snelle reactie. Bij deze heb ik mijn gegevens aangevuld!

 

Groetjes Dian


@Bram_ heb je er nog naar kunnen kijken??


@Diann23 ik zie dat de vergoedingen worden gedaan op basis van wanneer je bent aangemeld. Ik moet alleen nog voor je navragen wanneer in jouw geval de vergoeding gedaan wordt. 

Reactie hierop verwacht ik halverwege volgende week. 🙂


@Diann23 ik heb het voor je nagekeken. Je staat op de lijst. Dit betekent voor je dat de vergoeding snel wordt verwerkt.

Ik moet dus nog een klein beetje geduld vragen, maar het wordt snel in orde gemaakt! 


@Bram_  oké heel fijn! Bedankt voor het nakijken, dan wacht ik nog even af! 


@Diann23 laat je hier nog weten zodra je het bedrag binnen hebt? Dan kan ik met een gerust hart het topic sluiten. 😉


@Bram_ ik heb het geld ontvangen! Bedankt! 


Super! Fijn dat het afgehandeld is.