Skip to main content

ik heb op 30-1-22 een bestelling voor internet en tv geplaatst met overstap van Youfone naar KPN.

nu kijk ik om de bestelling te volgen en zie tot mijn verbazing alleen een groene stip bij bestelling geplaatst.

wanneer kan ik zien of de bestelling wordt geleverd en of de overstap gedaan is

Goedemiddag @Johan30458! Leuk om te lezen dat je overstapt naar KPN! :smiley:

Je kunt inderdaad online de status van jouw bestelling volgen, maar we houden jou ook per e-mail en SMS op de hoogte. We versturen bijvoorbeeld een aparte e-mail met de startdatum van jouw abonnement. Heb je deze ontvangen? Misschien in de ongewenste postvak/ spam?

Het lijkt mij goed dat er sowieso even met je meegekeken wordt, zodat je ook weet waar je aan toe bent!

Ik heb de volgende 3 opties voor jou om met ons contact op te nemen:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, het klantnummer en/of bestelnummer en jouw postcode en huisnummer?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan zoeken! 

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!