Skip to main content

Wij zijn vandaag aangesloten bij kan en zeer tevreden over beeld etc. Maar gisteren hebben we een jaar contract afgesloten met 6 maanden voor 35 euro en daarna de gewone kosten, incl gratis opnemen pakket omdat we 2 ontvangers hebben.

Vandaag wilde we het jaarcontract omzetten maar een 2 jaar contract met 1 jaar voor 35 euro met incl opnemen want daar betaal je nu 5 euro extra voor en gisteren zat dat in de prijs. Dit is dus niet mogelijk bij kan, je kian het wel opzegeen..dus ze zien de klant liever weggaan dan komen begrijp ik hieruit...ik ben al bezig na het zoeken van een andere provider, ik heb 2 maal gebeld en kreeg te horen we kunnen het niet veranderen.

Je kunt opzeggen omdat je nog in de bedenktijd zit. Over 14 dagen niet meer. Als je nu opzegt, dan stopt de verbinding waarschijnlijk meteen denk ik. Er is denk ik geen maand opzegtermijn ofzo. En een andere provider heeft waarschijnlijk een paar weken nodig voordat ze internet leveren. Dus bedenk dat even.

Tijdens de contractperiode kan je het contract niet wijzigen. Dat is logisch. 

Opnemen is gratis bij 2 ontvangers. Bij 1 ontvanger moet daar € 4,99 extra voor betaald worden. 


Je kunt opzeggen omdat je nog in de bedenktijd zit. Over 14 dagen niet meer. Als je nu opzegt, dan stopt de verbinding waarschijnlijk meteen denk ik. Er is denk ik geen maand opzegtermijn ofzo. En een andere provider heeft waarschijnlijk een paar weken nodig voordat ze internet leveren. Dus bedenk dat even.

Tijdens de contractperiode kan je het contract niet wijzigen. Dat is logisch. 

Opnemen is gratis bij 2 ontvangers. Bij 1 ontvanger moet daar € 4,99 extra voor betaald worden. 

Nee opnemen is per vandaag niet meer gratis, ik wil het liefst blijven bij KPN maar het is toch een gekkigheid wat gisteren wel kan vandaag niet meer.

ik wil contract verlengen en dat kan niet.


Hallo @woustein ,

Ik adviseer je om jouw contract gewoon aan te houden. Je hebt dat namelijk precies op de laatste dag voor een prijsverhoging afgesloten. Vanaf vandaag geldt voor iedereen die een abonnement afsluit dat het opnemenpakket niet meer gratis is. 
 

Eigenlijk ben je gewoon een bofkont dat voor jou het opnemenpakket (ook in de toekomst) gratis blijft. 
 

 

 

Opnemen is gratis bij 2 ontvangers. Bij 1 ontvanger moet daar € 4,99 extra voor betaald worden. 

Dat was dus tot vandaag het geval. Maar vanaf vandaag kost het opnemenpakket ook bij twee ontvangers 4,99 per maand. 


Dat was dus tot vandaag het geval. Maar vanaf vandaag kost het opnemenpakket ook bij twee ontvangers 4,99 per maand. 

Ow... bijzonder... 


ik wil contract verlengen en dat kan niet.

Dat kan alleen aan het einde van het contract. Maar hoeft niet. Als je niets doet blijft het gewoon onveranderd doorlopen. 


 


Gisteren was bij 2 ontvangers de opname gratis en nu niet


Gisteren was bij 2 ontvangers de opname gratis en nu niet

Klopt, dat heb ik hierboven ook geschreven. 


Hallo @woustein ,

Ik adviseer je om jouw contract gewoon aan te houden. Je hebt dat namelijk precies op de laatste dag voor een prijsverhoging afgesloten. Vanaf vandaag geldt voor iedereen die een abonnement afsluit dat het opnemenpakket niet meer gratis is. 
 

Eigenlijk ben je gewoon een bofkont dat voor jou het opnemenpakket (ook in de toekomst) gratis blijft. 
 

 

 

Opnemen is gratis bij 2 ontvangers. Bij 1 ontvanger moet daar € 4,99 extra voor betaald worden. 

Dat was dus tot vandaag het geval. Maar vanaf vandaag kost het opnemenpakket ook bij twee ontvangers 4,99 per maand. 

@woustein 

Hou je het nu gewoon bij jouw huidige contract? 

 


Reageer