Skip to main content

Met een cadeaubon heb ik in mei een standaard HD abonnement bij Nedflix genomen Bij de facturen van KPN betaal ik Netflix nu ook en zelf voor het duurdere tarief . Naar KPN geweest , die verwees mij door naar Netflix , contact met Netflix gehad en ja je moet bij KPN zijn . Ik heb het abonnement opgezegd bij Netflix en kreeg een berichtje dat het pas opgezegd kan worden nadat je  cadeaubontegoed is verbruikt , en dat is met augustus. 
Pas als KPN  het  teveel betaald crediteert zal ik weer Nedflix nemen . 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Is die cadeaubon van Netflix, KPN, of? 

 

Zover ik weet, werkt KPN niet met cadeaubonnen.

Wel regelmatig met aanbiedingen, maar die gaan via hun site.


Dat is nou het probleem . 
je krijgt een Netflix cadeaukaart , je activeert de cadeaukaart bij Netflix . En KPN haalt ongevraagd geld van mijn bankrekening, 


Dat is nou het probleem . 
je krijgt een Netflix cadeaukaart , je activeert de cadeaukaart bij Netflix . En KPN haalt ongevraagd geld van mijn bankrekening, 

Als u bij KPN Netflix heeft, dan haalt KPN inderdaad geld van uw rekening. Dat is logisch. KPN heeft niets met die cadeaubon te maken. U had Netflix bij KPN gewoon op moeten zeggen op het moment dat u die cadeaubon ging gebruiken. 

KPN zal u nooit iets crediteren.


Welkom op de community @Scheringeninslag. De Netflix cadeaubon kan je bij ons niet gebruiken inderdaad. Die werkt alleen bij Netflix zelf. Als je al Netflix via ons had loopt dat dan gewoon door, met de normale kosten. Bij het gebruik van de cadeaubon heb je daarnaast nog een Netflix account aangemaakt, waarvoor zij kosten in rekening zullen brengen als de periode van de cadeaubon is afgelopen. Wij kunnen hierin niets voor jou betekenen. Die cadeaubon is zoals gezegd iets van Netflix zelf en daar hebben wij geen invloed op.


Reageer