Skip to main content

Vandaag aangesloten op Netwerk van KPN. Nu wil ik Netflix-basic die ik erbij had besteld activeren. Dit lukt dus niet. Heb ook geen mail van Netflix ontvangen zoals op de website van jullie staat aangegeven.

Kan wel via Netflix een abonnement afsluiten maar dat heb ik al via KPN gedaan.?? Geprobeerd via telefonisch contact, maar daar wordt ik alleen maar doorverbonden en krijg dezelfde link die ik al had.

Schiet dus niet op zo.

Hi @Barbara17, ik help graag. 

Voor de zekerheid: jij hebt het dus geprobeerd via deze Netflix link? Wat krijg je dan precies te zien als het niet lukt? Jij geeft ook aan dat je vandaag op glasvezel bent aangesloten, is je verbinding wel actief? Dus heb je al internet via glasvezel? Zo ja, zie je Netflix wel staan in Mijn KPN?

 


Heb gebeld dag later, blijkt dat er nog helemaal geen actieve internet verbinding is (op vdsl).

Zie dus ook geen producten in mijn kpn.

Rare is dat ik wel televisie kan kijken maar geen netflix en ook geen internet op onze mobieltjes via WiFi. Nu 2 dagen later nog steeds geen activatie. 


Wat betreft Netflix, via de link geprobeerd maar dan moet ik een account aan gaan maken en een abonnement gaan afsluiten. Heb ik dus niet gedaan anders heb ik straks dubbel abo


Duidelijk, ik zie dat het hier nog niet actief was. Maar inmiddels wél, zou je dit kunnen bevestigen? 


Vanmiddag is de verbinding actief geworden en is Netflix ook geactiveerd. Top! Wel zijn er nog paar apparaten die geen verbinding kunnen krijgen waaronder de camera's en laadpaal. Wellicht moet er nogv ets in het modem worden ingesteld.


Fijn om te lezen dat het nu gelukt is, hopelijk snel ook met de andere apparaten. Lees de handleiding goed door, ik verwacht dat het een kwestie is van de juiste poorten openzetten als je dat van buiten je huis wilt bekijken op je telefoon of computer.Â