Skip to main content

Geachte Lezer,

Op 1 februari 2022 heb ik mijn Netflix abonnement stopgezet. In de mail hierover een bevestiging ontvangen met aangepast factuur overzicht.

In MijnKPN staat 1 februari 2022 Netflix als geactiveerd. Opzeggen kan volgen het overzicht in MijnKPN met ingang van 28 februari 2022. Ik heb nog even gecontroleerd of ik toch nog in Netflix kan. Maar dit is niet mogelijk (logisch) want ik heb opgezegd.

In de factuur in MijnKPN staat Netflix wel weer in het factuuroverzicht. Waar gaat het fout.

Wilt u dit voor mij nakijken. Voor de volledigheid, Netfix heb ik uiteraard niet meer nodig. 

Vriendelijke groet,

Henri

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @TerriHenri ,

Je zit nog wel met de opzegtermijn. Dus als je op 1 februari 2022 hebt opgezegd, dan ben je de hele maand februari 2022 nog kosten verschuldigd. Het gebruiken van Netflix stopt wel meteen.  


Alleen wel jammer dat je daar geen gebruik van mag en/of kan maken zoals ik in bericht al aangaf. Dus 7,50 euro betalen voor niets.

En ik vrees als ik dit vanaf 1 maart nog een keer probeer op te zeggen, dan wordt het zeker weer een maand verlengd. De welbekende visuele cirkel. Hoe kom ik hier ooit uit?

En het blijft vreemd dat in e-mail de bevestiging staat dat het abonnement is stopgezet. En zoals ook vermeld, weer opnieuw (maar niet door mij)  is opgestart zonder dat je er gebruik van kan maken.

Hoe kan het dat een stopzetting opnieuw wordt geactiveerd?


Beste meneer Korthouwer,

 

Aavullend nog, 

Bedankt voor uw wijziging. Hierbij laten wij u weten wat we hebben veranderd.

 

 

Verwijderde dienst(en) of apparatuur

 

- Netflix Standaard

 

Netflix Standaard stopt
Uw Netflix Standaard abonnement stopt per direct.

 

 

Overzicht maandelijkse kosten na uw wijziging
In de bijlage Prijsoverzicht staat wat u gaat betalen.

 

 

Hebt u nog vragen?
Dan helpen wij u graag op kpn.com/service.

 

Vind uw antwoord

 

 

 


Met vriendelijke groet,

Team KPN


Goedemiddag @TerriHenri en bedankt voor jouw bericht! 

De extra optie Netflix kun je pas per 28 februari 2022 stopzetten. Omdat het nog geen 28 februari is, is de optie automatisch weer aangemeld en heb je een mail gekregen hoe je Netflix kunt activeren: dus je kunt er nog gebruik van maken, mocht je dat willen.
Ik vind het ook vreemd dat je nu voor de datum “opzegbaar per” een opzegging kunt doorgeven: dat zou niet moeten kunnen of pas verwerkt moeten worden per de mogelijke opzegdatumâ€Ĥ Ik neem dat intern mee!

Vergeet in ieder geval niet om de optie alsnog stop te zetten per 28 februari 2022! 
Â