Skip to main content

Ik heb per 30 juni mijn Netflix overgezet van Netflix naar KPN om zo gebruik te maken van de 50% korting gedurende twee maanden. Volgensn mij Netflix account is dit per 4 juli geactiveerd. Sindsdien heb ik meerdere onoverzichtelijke maandelijkse fakturen ontvangen van KPN met de volgende betalingen.

30 juni - 22 juli Euro 6.13

19 juli - 22 juli -/- Euro 0.53

23 juli-22 augustus 7.99 -/- 4 euro (2maands actie)

11 augustus-22 augustus +1.55 (2maandsactie)

23 augustus- 22 september 7.99

Kan iemand mij dit uitleggen? Hier moet toch wel iets verkeerd gaan in mijn nadeel.

Ik ben erg benieuwd wat er volgende maand gaat worden gefactureerd.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Annemarie

Beste @Annemarie120, welkom! Begrijpelijk dat je bent overgestapt! Heb je inmiddels meer duidelijkheid over hoe het zit? Voor dit soort vragen kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en uitleg geven. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen. Dat gezegd hebbende: mocht je nog willen dat ik meekijk, vul je dan je forumprofiel aan met je adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.


Beste Marcia,

Bedankt voor je bericht. Ik heb mijn forumprofiel aangevuld. Als je mijn faktuurvraag nog wilt beantwoorden, heel graag. Ik snap de berekende bedragen echt niet.

Groetjes,

Annemarie Lamping


Het lijkt er inderdaad op dat je maar 3 weken (4 euro - 1.55 + 0.53) korting hebt gekregen. Ik vergoed de overige 5 weken. Deze 5 euro wordt op de volgende factuur in mindering gebracht. Mijn excuses voor het ongemak!


Bedankt!