Skip to main content

Tot mijn schrik ben ik erachter gekomen dat ik al maanden, sterker nog jaren, dubbel heb betaald voor Netflix. Mijn standaard abonnement loopt al sinds 2013 bij netflix en wordt nu blijkbaar via KPN ook nog dubbel gefactureerd. Hoe kan dat? Ik kan het ook niet uitschakelen. Ik lees dat meerdere mensen hier de afgelopen jaren last van hebben gehad.

Ik wil mijn geld terug, anders ga ik hier een zaak van maken.

Ga daar dan gelijk maar een zaak van maken. Want u krijgt niets terug. U had gewoon zelf beter op moeten letten.


@Nick83

Het is mij duidelijk geworden dat je je tijd uiterst productief besteedt door overal halfslachtige reacties op alle onderwerpen te plaatsen. Indrukwekkend hoe je je kansloze tijd weet te benutten! 


Bizar dat mensen jarenlang geen idee hebben van hun inkomsten en uitgaven. Wettelijk gezien ben je inderdaad zelf verantwoordelijk dus reken nergens op.


Het is inderdaad bizaar om vertrouwen te hebben in het grootste telecom bedrijf van Nederland waar ik al meer dan 10 jaar lid van ben.


Hoi @Shishan . Dat klinkt allemaal niet heel fraai.

Ik denk dat het verstandig is om er nu eerst voor te zorgen dat één van die abonnement stopgezet wordt. 

Scroll helemaal naar beneden op deze pagina: https://www.kpn.com/entertainment/netflix  en kies voor

 

Als dat niet lukt zou ik even bellen met 0800 0402

 


Het is inderdaad bizaar om vertrouwen te hebben in het grootste telecom bedrijf van Nederland waar ik al meer dan 10 jaar lid van ben.

Het is bizar om daar vanuit te gaan. Ook maakt het totaal niets uit hoelang je wel of geen klant bent van, in dit geval, KPN. Je aannames zetten je op het verkeerde been. Hoe zuur ook, verantwoording ligt wel bij jezelf. Ook ik ben het er mee eens, gewoon beter opletten. Niet de schuld bij een ander neerleggen. Neem simpelweg je verantwoording. Zijn gewoon feiten, de rest is irrelevant. 

Neem nu dan ook direct actie, en stop het abonnement! Neem contact op met 0800-0402. En maak er een zaak van. Geen woorden maar echte daden. Succes! 


Hoi @Shishan . Dat klinkt allemaal niet heel fraai.

Ik denk dat het verstandig is om er nu eerst voor te zorgen dat één van die abonnement stopgezet wordt. 

Scroll helemaal naar beneden op deze pagina: https://www.kpn.com/entertainment/netflix  en kies voor

 

Als dat niet lukt zou ik even bellen met 0800 0402


 

Ik heb het geprobeerd en met uw collega gebeld, en ook via Netflix opgezegd. Alleen staat het er nog steeds op. Ik zie dat meerdere mensen hier last van hebben gehad en blijkbaar is het een herkenbaar probleem. KPN Klantenservice heeft geconstateerd dat het gaat om een datalek en fraude via een KPN TV-zender. Ze hebben hiervan een zaak gemaakt om mijn geld terug te storten. Daarna zal ik ook mijn KPN-abonnement per direct opzeggen en me bij een concurrent aanmelden.


Reageer