Skip to main content

Een tijdje geleden heb ik per abuis Netflix via KPN geactiveerd met de KPN TV Ontvanger. Sinds die tijd wordt elke maand onderstaand bedrag afgeschreven geheel tegen mijn bedoeling.

 

 

Ik probeer wanhopig om dit opgezegd te krijgen en wordt telkens van het kastje naar de muur gestuurd. KPN verwijst naar Netflix en daar is bovenstaande betaling niet aan mij te koppelen; sterker nog, ze hebben geen accountgegevens van me en ik ook niet. Ik heb inmiddels met ongeveer 10 verschillende personen gesproken zowel bij KPN als bij Netflix maar ik kom er niet meer uit.

 

Van hier uit het forum:

 

KPN reactie van de helpdesk

 

 

Tegenstrijdige info.

Als ik kijk via de TV ontvanger, of MijnKPN of kanaal 200 zie ik niks waarmee ik kan opzeggen. Bij mijn zenderpakketten staat Netflix niet eens vermeld als abonnement. Netflix zelf weet daarentegen niet wie ik ben; ik heb er geen account, laat staan dat ze daar een betaling van mij zien. Ik bevind me in een spagaat en kom er niet meer uit. Het enige wat ik er van weet is dat ik aan KPN dit bedrag betaal en niet aan Netflix dus ik zou verwachten dat het verlossende antwoord uit die hoek moet komen.

 

Wie o wie kan me van dit abonnement afhelpen ?

 

 

Het is inmiddels opgelost. De fout zat `m in de account bij Netflix en de facturatie via KPN maakt het niet transaparant via welke account het abonnement loopt.