Skip to main content

Ik heb een los Netflix abonnement maar nu ook Netflix geactiveerd via de kpn tv+ box. Ik zie echter de kosten niet terug op de factuur. Wat kan hier fout gaan?

Hey @RuudvLt, welkom! Heb jij echt een nieuw Netflix abonnement afgesloten via ons op de TV+ Box? Of kan het zijn dat jij op de TV+ Box in de Netflix app bent ingelogd met je losse Netflix abonnement? Want dat kan ook, en dat zorgt natuurlijk niet voor extra kosten.


Dit laatste. Ik dacht dat dat de manier was om er voor te zorgen dat de kosten van mijn los Netflix abonnement op de KPN rekening terecht gaan komen. 


Hey @RuudvLt, welkom! Heb jij echt een nieuw Netflix abonnement afgesloten via ons op de TV+ Box? Of kan het zijn dat jij op de TV+ Box in de Netflix app bent ingelogd met je losse Netflix abonnement? Want dat kan ook, en dat zorgt natuurlijk niet voor extra kosten.

Dit laatste. Ik dacht dat dat de manier was om er voor te zorgen dat de kosten van mijn los Netflix abonnement op de KPN rekening terecht gaan komen. 

 

Ah, nee dat is niet het geval, @RuudvLt. Het kan wel, maar dan moet je eerst in je MijnKPN Netflix toevoegen. Daarna krijg je een mail met activatielink. Daar klik je op, en dan kun je jouw bestaande Netflixaccount koppelen. Het losse Netflix abonnement komt dan te vervallen, en de kosten lopen vanaf dat moment via onze factuur.


Reageer