Skip to main content

Beste KPN, ik ben nu al meer dan een jaar bezig met onterechte Netflix facturen. Ik heb al twee keer een credit gehad en een bericht van jullie dat het opgelost is, maar een maand later krijg ik gewoon weer Netflix gefactureerd.

Elke keer verander ik het wachtwoord zoals gevraagd in de e-mail die ik dan krijg van jullie, maar het factureren gaat gewoon door!

Ik betaal nu weeral vanaf februari voor Netflix. Willen jullie dit nu eens voorgoed oplossen aub?!

Hallo @Cobus1601 heb je hier ook al eens rechtstreeks met Netflix contact over gehad?

 


Hoi @Cobus1601, een jaar betalen voor iets wat je niet gebruikt is wel erg lang natuurlijk! Gaat dat over de Thuis factuur, of over een mobiele factuur? Kan je daar meer over vertellen?

Heb je ook toegang tot het Netflix account? Is het daar mogelijk ook mogelijk om de betalingen stop te zetten?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij ons vertelt.


Hoi Jasper, het gaat om een thuis factuur. 
Ik heb geen toegang tot Netflix want dan moet ik inloggen maar ik heb geen account.


Dan zal het op die manier niet lukken inderdaad @Cobus1601. Ik heb een melding aangemaakt voor een achterliggende afdeling om dit te bekijken. Ik heb zelf namelijk niet de mogelijkheid om een Online Aankoop te stoppen. 


Bedankt Jasper, ik wacht af.