Skip to main content

Ik betaal rechtstreeks aan Netflix> Toch brengt KPN dat ook in rekening. In september lang gesprek over gevoerd. Geld is teruggestort. men zou het aanpassen. Toch deze maand weer afgeschreven. Na lange wachttijd eindelijk contact. men was het met mij eens. Een ander persoon zou mij de volgende dag terugbellen om het terug te storten. 
Niemand heeft mij gebeld dus.
Dit is allemaal erg frustrerend.

@Ronald Geskus vul je forumprofiel aan met je adres,naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is 


ik weet niet waar?


Hi @Ronald Geskus, welkom hier. 

Zie je Netflix nog staan in Mijn KPN? Of staat het misschien in je app store op je mobiel, onder abonnementen? 

Ik hoor graag van je. 


ik zie het niet staan mar kan gelukkig wel netflix op tv kijken

 


Hmm, dan is het gek dat het op je KPN factuur komt. Zou ik mee mogen kijken?

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad


Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad

Zou je hier ook voor eventuele meelezers willen delen wat er aan de hand was? 


Er zou een bedarg van € 15,99 teruggeboekt worden, zoals telefonisch is afgesproken. 
Ik zie nog steeds niets.
KPN is moeilijk bereikbaar heb al meerdere uren geprobeerd iemand aan de lijn te krijgen. Of je wordt in de wacht gezet, of bel op een ander moment terug ogf de verbinding wordt verbroken.

dan heb je eindelijk eimnd en dan komen ze de afspraken niet na.
Ben al vele jaren klant

ik vind dit een waardeloze behandeling!!!


Duidelijk, en dat hoort zeker niet zo. Waarvoor excuus. Ik wil benadrukken dat dit zeker niet de manier is waarop het hoort te gaan. 

Voor mijn duidelijkheid; is het nu wél opgelost? Anders hoor ik dit graag van je. 


Nee het is niet opgelost
ik wacht nog steeds  op de de terugboeking van € 15,99.
 


Nee het is niet opgelost
ik wacht nog steeds  op de de terugboeking van € 15,99.
 

Mag ik ook meekijken of dit al in gang is gezet? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


ik dnek dat dit genoeg is??


ik bedoel dus ingevuld

 


Dankjewel. Ik zie dat de correctie op 2 november is ingevoerd. Dit betekent dat het op je volgende factuur in mindering wordt gebracht, rond 24 november zo te zien. Dat komt dus goed! 


Dat is een goed bericht dan
Bedankt

 


 En zoals verwacht weer niet goed
Ben ik nou zo dom of . . . .

Er is gewoon weer € 15,99 in rekening gebracht voor Netflix

Ik krijg 16 euro terug en er wordt gewoon weer 15,99 in rekening gebracht.

Kan dit nou eindelijk eens opgelost worden. Dit is toch niet meer normaal.

 


Ik ga morgen de betaling ongedaan maken

 


Erg gek, ik heb het nu handmatig uitgezet en jouw een nieuw overzicht van je pakket gestuurd zonder Netflix erop. Zou je dit kunnen bevestigen? Dan kan ik daarna ook de andere kosten voor Netflix vergoeden. 


Lijkt me goed
Ik heb zelf het geld al gestorneerd.
Ronald


Bij deze gedaan, zou je wel die factuur alsnog willen betalen? Er komt een tussentijdse factuur voor je aan met de correctie binnen 7 dagen. 


Ik heb betaald zonder € 15,99

 


Ik krijg nu weer een rekening waarop staat aankopen 15,99.  Dat zal weer Netflix zijn.
Jullie blijven aan de gang.
Dat moet ik dus weer annuleren??

 


Het vorige bericht kan verwijderd worden

 


Ik heb maanden geleden de betaling aan Netflix gewijzigd zodat ik rechtstreeks aan Netflix betaal. KPN blijft echter ook steeds het bedrag in rekening brengen. Ik heb hierover al diverse keren contact gehad ook enkele keren via de telefoon. Men beloofde mij steeds het aan te passen. Nu echter wordt het doodleuk gewoon weer afgeschreven.
Dit zijn geen fouten meer maar dit lijkt op moedwillig PESTGEDRAG.

Ik baal hier enorm van.
Het lijkt wel of er geen deskundigen aan het werk zijn.
Ik eis schadevergoeding!!!!
Dit kost mij mijn nachtrust.

Admin: topics samengevoegd


Hi @Ronald Geskus, je gaf eerder aan dat het bericht verwijderd kon worden. Ik begrijp dus dat je het nu toch weer gebeurt?Â