Skip to main content

Ik betaal rechtstreeks aan Netflix> Toch brengt KPN dat ook in rekening. In september lang gesprek over gevoerd. Geld is teruggestort. men zou het aanpassen. Toch deze maand weer afgeschreven. Na lange wachttijd eindelijk contact. men was het met mij eens. Een ander persoon zou mij de volgende dag terugbellen om het terug te storten. 
Niemand heeft mij gebeld dus.
Dit is allemaal erg frustrerend.

Ja het is toch weer afgeschreven GGGRRRRRR

 


Ik vind het heeeeeeelllll vervelend. Steeds maar bellen en dan wordt er van alles beloofd, maar er wijzigt niets.


Ik ben ook verbaasd hierover. Ik ga hier persoonlijk achteraan tot ik de bevestiging heb dat dit daadwerkelijk opgezegd is. Uiteraard ga ik de kosten voor je vergoeden. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 


Ik dank u
Ronald


@Ronald Geskus, ik heb toch nog extra informatie nodig. Heb je bij Netflix ook 2 accounts gehad? Een via KPN en een via Netflix zelf? Of heb je 1 Netflix account. Verder, als jij inlogt op https://www.netflix.com/YourAccount, wat zie je precies bij facturering, dat dit via KPN gaat? Of via je eigen bankrekening?


Facturering gaat via eigen bankrekening

Ik heb geen 2 accounts gehad


Dan vermoed ik dat ik al weet waarom dit mis gaat. Dit is de versie die via een tv ontvanger is aangezet . Wanneer je naar netflix.kpn.com gaat en daar inlogt met je KPN ID ***eskus@planet.nl kun je daar klikken op "‘Klik hier om te zien met welke email adres je netflix gebruikt/geactiveerd”. Zie je daar een servicecode en telefoonnummer van Netflix staan? 


Poeh
Langdurig contact met Netflix gehad.
Om de een of andere reden stonden er twee accounts open. Eentje met ***eskus@planet.com. Dit adres bestaat helemaal niet.

Netflix heeft deze nu verwijderd.
Het lijkt nu in orde.
Blijft de vraag hoe ik aan 2 accounts ben gekomen???

Heb ik dus jaren dubbel betaald.