Skip to main content

Hallo,

Ik ben begin dit jaar overgestapt voor thuis internet naar KPN.
Vanwege de "Combivoordeel - Entertainmentkorting” heb ik besloten mijn Netflix via mijn creditcard om te zetten naar KPN.

Nu kom ik er per abuis achter dat zowel op mijn TV & Internet factuur, als mijn mobiele telefonie abbo, een Netflix abonnement a 11,99 wordt afgeschreven!

Kan dit gecorrigeerd worden door de onterechte kosten van mijn mobiele facturen te crediteren?

 

 

 

Helaas nog geen reactie, ik heb nog wel mijn problematiek gevonden toen ik Netflix probeerde te activeren.

Ik wil graag het teveel gefactureerde bedrag terug ontvangen en de onterechte factuurregel van het mobiele abonnement verwijderd zien!

 


Als ik het goed begrijp had je eerst Netflix via je mobiele factuur als online aankoop (staat dan op je factuur ook onder online aankopen). En toen je bent overgestapt heb je ook Netflix aangevraagd bij je thuis internet abonnement.

 

Je dient dan zelf je abonnement bij Netflix op te zeggen. Dat doet KPN niet voor je. 


Bijna goed. Ik had zelf een abonnement bij Netflix via Netflix zelf op mijn creditcard. Dit heb ik opgezegd toen ik bij KPN Netflix heb afgesloten.

Alleen nu heb ik ineens 2x Netflix via KPN.


Heb je je mobiel verlengd tegelijkertijd met je overstap?

Kijk ook nog even goed how het op je mobiele factuur staat. Als het onder online aankopen staat of als het bij je bundel staat


Het staat er twee keer op de zelfde manier op "Netflix Standaard" , direct onder "Abonnement". Er staat niks over online aankopen. 


"Heb je je mobiel verlengd tegelijkertijd met je overstap?" Zal inderdaad maximaal een maand na elkaar zijn geweest.


Zou je kunnen kijken als het op de orderbevestiging van je mobiel staat? (kijk dan ook nog even op het factuur daarvoor als het daar ook op staat). 

 


Op de overeenkomst van mijn mobiel , 14-01-2023, staan geen extra diensten benoemd. (Expliciet staat er: extra diensten 0,-)

 

Ik heb vandaag de klantenservice gebeld.
Die hielden mij verantwoordelijk en dat ik het zelf had afgesloten.

 

Ik blijf er bij dat dit een technische fout aan de kant van KPN is geweest.
De collega van de helpdesk heeft gezegd dat zij dit niwet kunnen crediteren en hij heeft nu een klacht aangemaakt.

 

Ik kan aantonen dat ik 22 januari een bericht heb geplaatst over foutmeldingen tijdens de activatie procedure: Zie forum: 

Ik kan ook aantonen dat ik voor de overstap naar KPN slechts 1 Netflix abonnement had (Het argument dat er mensen zouden zijn die 2 abonnementen zouden willen afsluiten vind ik nogal debiel.)

 


Als er een klacht is aangemaakt dan zal je binnenkort door die afdeling gebeld worden. Zij zullen wel kunnen zien hoe dit is gegaan.