Skip to main content

KPN B.V. heeft alle nevenvestigingen uitgeschreven bij KvK.

 

KPN B.V. heeft nagenoeg al haar nevenvestigingen uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel maar stuurt wel facturen waar niets van klopt, deze worden gestuurd door ene Wilco Mol vanuit zo'n nevenvestiging. Het klopt uberhaupt niet wat hier gebeurt, alle vestigingen hebben het zelfde btw-nummer en dat is niet toegestaan. Dat alles onder een kvk nr opereert kan allemaal maar elke vestiging moet zijn eigen btw-nummer hebben ivm administratie belastingtechnisch.

Maar nu de nevenvestigingen allen zijn uitgeschreven en dat is al even zo, KPN geeft aan mijn contract te stoppen maar welk contract? Ik heb niets ondertekend en de KPN ook niet dus er is geen contract.

Bovendien is ieder bedrijf verplicht zich in te schrijven bij de Kamer van Koophandel alvorens handel te drijven, een bedrijf is wettelijk verplicht op al haar facturen volledige naam, adres (geen postbus), postcode en vestigingsplaats weer te geven.

Brieven dienen te worden ondertekend met voor en achternaam, functie en leesbare ondertekening welke verifieerbaar dient te zijn met natte inkt uit een pen. 

 

 

Hallo @Fats heb je die brief per post ontvangen of als mail?

Als het mail is, is de enig juiste afzender ...@kpn.com

 


Hallo Jan, per post en met 3 verschillende postbussen.

Post middels email is niet rechtsgeldig als deze niet is ondertekend, daarnaast is het risico te groot dat het of niet aankomt of door foute spelling verkeerd bezorgt wordt. 

 

Een onderneming die zich uitschrijft bij kvk kan er ook geen rechten meer aan ontlenen want het bestaat niet meer.

KPN is ook op geen enkele manier normaal bereikbaar zoals een fysiek postadres met adres en huisnummer, ik schrijf niet aan postbussen. Iemand met een postbus wil graag anoniem blijven of heeft iets te verbergen.

 

Sorry voor de late reactie.

 

Fats


Hallo @Fats zie onderstaande link met alle contactgegevens:

https://www.kpn.com/algemeen/over-kpn.htm

Waar lees jij dat e-mail niet rechtsgeldig is? Heb je daar een bron voor?

Als dat zo zou zijn ligt de hele wereld-economie plat en de postkantoren wereldwijd kunnen de fysieke post nooit meer op tijd versturen, dat lukt in NL al lang niet meer.