Skip to main content

Nu dat mijn abonnement afloopt, heb ik KPN gebeld en ze hebben me een aanbod gedaan. 
 

daar was ik niet over tevreden en moest er ook over nadenken. 
Heb nu 5x gebeld en elke keer is het te druk. Krijg ik te horen dat ze me niet kunnen/mogen door verbinden met de juiste afdeling. Terugbellen kan deze afdeling ook niet. 
 

Iemand een idee hoe ik wel contact kan krijgen met de juiste medewerkers? Welke afdeling dit is, geen idee. Dit is me niet verteld. 
 

Dit sluit wel perfect aan bij me vorige reacties op dit forum. KPN geeft HEEEEEL weinig aan bestaande klanten. 
Alles om nieuwe binnen te halen, maar daarna………..

En iedere keer komt dat "gezeur" over bestaande klanten weer terug. De slager, groenteboer of de nachtclub geeft ook geen korting. Hooguit een stukje worst of een appel of een drankje. Waarom zou een telecomprovider dat wel moeten doen? Bel gewoon nog een keer en zeg dat je op wil zeggen. De kans is wel groot dat het aanbod wat je toen kreeg er nu niet meer is.


Joep lees eens!!!! Ik probeer contact te krijgen met de klantenservice wat niet lukt. Ik vraag LETTERLIJK of iemand een idee hoeft hoe ik dat wel kan doen. 
 

zeg alleen dat het aansluit op me vorige reacties. 
Door jou reactie nu (mensen die niet lezen en zijn “antwoord” al klaar heeft) , bevestigd bij mij hoe de community hier binnen KPN is. 
 

Stel vrijwel nooit een vraag , juist vanwege dit soort antwoorden. 


Ik zeg toch bel de klantenservice 0800-0402? En ja het kan lang wachten zijn. Er zijn gewoon niet genoeg mensen te vinden die dat werk willen doen. Krapte op de arbeidsmarkt vind je tegenwoordig overal.


Ook gemeld in me 1e post:

 

al keer of 5 gebeld. Ze kunnen me niet doorverbinden met de juiste afdeling(drukte of niet. Het kan gewoon niet). 
En dat is in een tijdsbestek van 2 weken. 
 

terugbellen doen ze niet. 
 

mag ik jou 1 tip geven? Lees een post eens goed voor je een reactie geeft. 
Zal nu wachten tot er iemand wel een helpende hand wil bieden en me wel op weg kan helpen. 


Je leest niet goed wat @Joep1965 zegt @Petertje01 
Afijn wat duidelijker dan, bel 0800 0402 en vraag naar de afdeling opzegging, dan heb je kans dat je een aanbieding krijgt maar de kans die jij niet met beide handen hebt aangegrepen is er vast niet meer.


Hoe laat en wanneer bel je? Die afdeling is maandag tot en met vrijdag van 08:30 open en om 17:00 trekken ze de deur weer dicht.

Als je dus op werkdagen tussen 08:30 en ca. 16:45 belt zou het echt moeten lukken.

Overigens is er een standaard aanbod: 10 tje korting per maand voor de eerste 3 maanden. Hier wordt niet van afgeweken.


Hoi @Petertje01, welkom op ons forum! 
Via het forum kunnen wij vanuit KPN je hier niet mee helpen, zoals hierboven al wel genoemd wordt kun je het beste toch even bellen met 0800-0402, tijdens kantooruren.


Intussen al 5x gebeld. Elke keer de belofte dat ik terug gebeld word. 
 

helaas 0,0 antwoord.