Skip to main content

Ben heel boos e ik ga weg bij kpn ik a echt zorgen dat dit ook op nieuws komt.Jullie houden geen rekening mee met jullie klanten.Alles is nu super duur en iedereen komt te kort.

Je heb recht om uitstel van 31 dagen op een factuur.

door geld te kort kon ik de factuur van Eind Oktober niet betalen en ik heb een uitstel gevraagd.

En in afwachting voor geld is de factuur van eind november erbij.

Sinds gisteren probeer ik de factuur van eind Oktober te betalen om blokkade te verkomen maar ze eisen dat ik beide factuur moet betalen ander gaat het niet, ik had een medewerker aan telefoon ze heeft me ook in de wacht gelaten voor 17 minuten en ze was heel onbeschoft.

Je kan niet eens een betalingsregeling aanvragen bij kpn omdat er al een status van blokkade is dus als je niet betaald geen regeling ,geen uitstel en geen internet en tv.

Met 2 kinderen in huis in deze koude tijden zonder tv en internet pfff dat gaat toch niet.

KLANTVRIENDELIJK ZIJ JULLIE NIET !

KPN DUWT KLANTEN IN SCHULDEN !

DIT GA IK ZEKER OP ALLE SOCIALMEDIA PLAATSEN  EN NIEUWS OP TV STUREN

Dag @M.A. SAnchez kpn is juist heel soepel met betalingsregelingen maar het houdt natuurlijk wel een keer op. Je neemt een dienst af en daar moet voor betaald worden. Jij hebt ook graag je geld op tijd op je rekening neem ik aan. Ik hoop dat je er toch uit komt.


Hallo @M.A. SAnchez compleet normale reactie van KPN, voor 1 factuur heb je uitstel van betaling aangevraagd en gekregen en voor de nieuwere factuur heb je geen uitstel aangevraagd en die moet dan gelijk betaald worden, volkomen normale gang van zaken.

 


@Joep1965 Het is het eerste keer dat dit gebeurd .

En er staat nergens op dat ik niet wil betalen ik heb altijd netjes betaald er kan ons allemaal toch altijd iets overkomen dus DON´T JUDGE perfecte pietje.