Verschrikkelijk wat een asociale mensen aan de klantenservice gewoon midden in een gesprek ophangen. Tot 2 keer toe. Een onzin verhaal waarom er bedragen worden afgeschreven van je rekening. Iets waar ik noooit toestemming voor heb gegeven. Afschuiven op een ander label wat de incasso zou doen. E.billing battletron spellen in rekening brengen zonder toestemming. Als je iemand wil spreken moet je al 6 staps verificatie doorlopen. Maar voor dit soort aankopen niet nodig. Nee snap ik als ik dat niet gedaan heb. Het is net alsof ik bij de bakker brood ga halen en dat hij tegen mij zegt ik heb biestuk voor je gehaald bij de slager en dat kost je 30,-. Nee daar heb je niet om gevraagd maar de slager vroeg me om dit bij je in rekening te brengen. En gewoon ook niet terug bellen, dan weet je toch zeker dat ze expres de hoorn erop gooien. Mevrouw ja het is heel raar maar niet weten hoe je het op moet lossen dus we hangen op. Ongehoord wat ontzettend asociaal. En gewoon geen antwoord krijgen waarom dit zo heeft kunnen gebeuren. Of dat het nu echt niet meer mogelijk is. Of hoe ik mijn geld terug kan krijgen.
Â
Hallo
Zou je hier willen vertellen waar die extra kosten uit bestaan? Dat zou terug te vinden moet zijn op jouw factuur die te raadplegen is in MijnKPN.
Â
Gaat het toevallig om gebruik van een mobiel netwerk op zee of buiten de EU?Â
Â
Let op in grensgebieden
Zoals gezegd, als roaming aan staat op jouw toestel, dan maakt jouw mobiel verbinding met één van de beschikbare netwerken. Als jij in een grensgebied bent, bijvoorbeeld in Griekenland, kan het zijn dat een telefoon automatisch verbinding maakt met een Turks netwerk. Griekenland valt bijvoorbeeld binnen de EU, maar Turkije niet. Zet je toestel dus vast op het EU-netwerk, in dit voorbeeldgeval het Griekse, om te zorgen dat het niet overschakelt naar het Turkse netwerk.
Â
Verbinding met satellietnetwerk op een (veer)boot
Pas er ook mee op om verbinding te maken met een zogeheten maritiem netwerk, als je bijvoorbeeld met een veerboot reist. Voor deze satellietnetwerken worden heel hoge tarieven gehanteerd.
Â
Beschermingslimiet aanpassen
Wil je de beschermingslimiet verlagen naar 0 euro, dan kan dat: SMS bescherming aannaar 1266
Je zet hiermee de limiet op 0,- en je kunt dan dus geen gebruik maken van mobiel internet buiten de EU, totdat je de limiet zelf weer aan zet (bescherming uit naar 1266) of een voordelige Extra buitenlandbundel activeert.Â
Â
Â
Of gaat het om extra kosten vanwege KPN Pay?Â
Lees dan dit hoe je dat kunt oplossen:
Â
Het gaat om E.billing battletron welke naar zeggen via KPN pay gaan. Het rare van dit verhaal is dat deze bij mij niet aan staat in de app store. En ik alleen apps koop via ideal. Dus het blijft gewoon een slecht verhaal. Ik kan iets wat niet aan staat ook niet uit zetten.Â
OK
Voer dan in ieder geval dit uit:Â
Â
KPN Pay stopzetten
KPN Pay stopzetten in de Google Play Store
- Open de Play Store app
- Klik op het menu linksboven of op jouw profielfoto rechtsboven
- Kies ‘Betaalmethoden’
- Ga naar ‘Meer betalingsinstellingen’
- Log in als daarom wordt gevraagd
- Tik onder de betaalmethode op ‘Verwijderen’
- Bevestig jouw keuze
Â
KPN Pay stopzetten in de App Store
- Open je instellingen
- Klik op je naam met Apple ID
- Klik daarna op ‘Betaling en verzending’
- Druk op ‘bewerk’ en daarna op ‘mobiele telefoon’
- Druk daarna op ‘verwijder’
Â
KPN Pay blokkeren
Je kunt KPN Pay ook helemaal laten blokkeren. Je kunt KPN Pay dan niet meer instellen en gebruiken. Dit geldt voor alle stores. Andere betaalmethoden blijven natuurlijk wel beschikbaar.
KPN Pay (de)blokkeren?
Verberg inhoud
Om KPN Pay te (de)blokkeren, bel je ons op 0800 0402. Dit is gratis.
Â
Hoi
Â
OKÂ
Voer dan in ieder geval dit uit:Â
Â
KPN Pay stopzetten
KPN Pay stopzetten in de Google Play Store
- Open de Play Store app
- Klik op het menu linksboven of op jouw profielfoto rechtsboven
- Kies ‘Betaalmethoden’
- Ga naar ‘Meer betalingsinstellingen’
- Log in als daarom wordt gevraagd
- Tik onder de betaalmethode op ‘Verwijderen’
- Bevestig jouw keuze
Â
KPN Pay stopzetten in de App Store
- Open je instellingen
- Klik op je naam met Apple ID
- Klik daarna op ‘Betaling en verzending’
- Druk op ‘bewerk’ en daarna op ‘mobiele telefoon’
- Druk daarna op ‘verwijder’
Â
KPN Pay blokkeren
Je kunt KPN Pay ook helemaal laten blokkeren. Je kunt KPN Pay dan niet meer instellen en gebruiken. Dit geldt voor alle stores. Andere betaalmethoden blijven natuurlijk wel beschikbaar.
KPN Pay (de)blokkeren?
Verberg inhoud
Om KPN Pay te (de)blokkeren, bel je ons op 0800 0402. Dit is gratis.
Â
Is het stopzetten gelukt?Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.