Skip to main content

Ik heb hetzelfde, op de website staat totaal €53,xx (wat laatst ook nog eens gemeld is door de klantenservice) bij mij abbonement en in mijnkpn staat €67 voor mijn abbonement

 

En telkens als ik een transcript wil zien mag het niet, "ik ben geen leerdoeleinde" & mag ik niet "bakkeleien" van die kwalitatief uitermate teleurstellende klantenservice, ik ben niet dood gegaan, en mijn levenslange korting zou blijven, maar is weg, "ja je levenslange korting blijft gewoon", amehoela kwalitatief uitermate teleurstellende kpn, door jullie stomme fouten ben ik van een onbepaalde tijd weer omgezet in een jaarcontract, maar ben compleet niet tevreden met de service, want er word iets gezegd en jullie voeren het compleet anders in het systeem in, er is mij NOOIT gezegd bij het eerste telefoongesprek rond 18 augustus dat mijn volledige contract aangepast werd, stank voor dank

 

 

KPN bedankt voor de leugens, domme verhogingen en nu weet ik dat het gezegde "belofte maakt schuld", wat ik in mijn opvoeding geleerd heb, DE PRULLENBAK IN KAN

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Oh en in jullie vervelende bevestigingsmails staat dat ik €55,45 moet betalen, dat is ook geen €67


Klachten worden ook niet opgelost....


@Boze Limburger 

Is het een idee om even tot tien te tellen, je in te houden en een fatsoenlijk nieuw topic aan te maken, in plaats van dat je er nu een kaapt?


Dus ik moet al een maand tot tien tellen, omdat jullie zon fouten maken met invoeren in het systeem, terwijl er iets anders gezegd word....


€53,xx en €55,xx is geen €60 of zelfs €67 toch....?


Ik ben GEEN jullie, maar net als jij een vrijwillige deelnemer op het forum.

Ik snap je onvrede, ik kan er niks aan doen. Maar een constructief nieuwe topic op een nette manier is wel de ingang zodat een moderator van KPN er naar kan kijken. 


Tjaah 🤷


Probeer maar 🙂


Hoi @Boze Limburger 

Och ja, jezelf leuk vinden daar kom je ook in alle eenzaamheid mee vooruit.
😎


Wel mooi dat ik zoveel moeite moet doen, terwijl kpn fouten maakt met in het systeem invoeren, maar ik moet stoppen met bakkeleien van zon hoge pief....


Hoi @Boze Limburger 

Och ja, jezelf leuk vinden daar kom je ook in alle eenzaamheid mee vooruit.
😎

Niet mijn schuld dat jij jezelf niet leuk vind


Wel mooi dat ik zoveel moeite moet doen, terwijl kpn fouten maakt met in het systeem invoeren, maar ik moet stoppen met bakkeleien van zon hoge pief....

Kun je nakijken in MijnKPN wat je zou moeten betalen (volgens de factuur) en wat je daadwerkelijk betaald? Als daar een fout in zit dan kan dit opgepakt worden door de klantenservice of een moderator.

Waarbij ik wel wil aangeven dat je taalgebruik en het schelden richting KPN je zeker niet verder zal helpen...integendeel...


Kwalitatief uitermate teleurstellend


Kwalitatief uitermate teleurstellend

….is het taalgebruik inderdaad. Maar ik denk dat je nu wel genoeg op weg bent geholpen voor een vlotte handeling. Veel succes verder.

Een nieuw topic aanmaken is weinig moeite. Je houdt het forum schoon, en de topicstarter hier krijgt dan geen notificaties waar ze niet om gevraagd hebben.

Ik zeg altijd maar: Kleine moeite, groot succes!


Kwalitatief uitermate teleurstellend

Dit bedoel ik. Wat denk je hiermee te bereiken? Hulp en een oplossing ga je van KPN op deze manier niet krijgen. En daar geef ik ze groot gelijk in.


En als ik het netjes vraag word ik ook niet geholpen 🤔


En als ik het netjes vraag word ik ook niet geholpen 🤔

Probeer het nu maar eens...


Er worden aan de klantenservice telefoon andere dingen gezegd, als dat ze invoeren in het systeem, en dit vind ik erg jammer, want nu zijn me abbonementskosten al 2 maanden te hoog, maar als ik dat probeer aan te geven bij de klantenservice moet ik stoppen met bakkeleien, want zijn medewerkers "doen nooit iets fout"

 

Admin: topics samengevoegd


En ook nog eens mijn overstap in de weg zitten, wat een ramp die kpn service


Hallo @Boze Limburger 

Een KPN medewerker (forum moderator) zal hier reageren, maar door de drukte kan dat helaas een paar dagen duren. Zet alvast jouw gegevens (Privé) in het Forum profiel. Het is daar alleen zichtbaar voor KPN medewerkers. Dan kunnen ze jouw informatie in de KPN systemen erbij pakken.

Zet hier ook puntsgewijs een duidelijke beschrijving van jouw problemen, dan kunnen wij (forumleden en klant, net als jij) wellicht al een en ander verklaren.


Staat er al, door medewerkers word er wat anders in het systeem gevoerd dan dat ze mij aan de telefoon zeggen, ik stond al op onbepaalde tijd en nu heb ik opeens een nieuw contract en me maandkosten zijn al 2 maanden hoger als dat mij gezegd word en er zijn andere bedragen op de website van kpn in mijn account(€53) en op de mijnkpn (€67) app


Ik heb hetzelfde, op de website staat totaal €53,xx

Wat bedoelt u met "de website"? Is dat MijnKPN? Kunt u daar een schermafdruk van plaatsen?

Vanaf wanneer is het fout gegaan? Wat is er toen gebeurt? Is er iets veranderd aan het abonnement? 


Kpn.com website in mijn account staat een ander bedrag

 

als in de MijnKPN app

 

 

 

 


Echt grandioos, hoe hard ik geholpen word....


Heb geduld ....