Skip to main content

Ik heb hetzelfde, op de website staat totaal €53,xx (wat laatst ook nog eens gemeld is door de klantenservice) bij mij abbonement en in mijnkpn staat €67 voor mijn abbonement

 

En telkens als ik een transcript wil zien mag het niet, "ik ben geen leerdoeleinde" & mag ik niet "bakkeleien" van die kwalitatief uitermate teleurstellende klantenservice, ik ben niet dood gegaan, en mijn levenslange korting zou blijven, maar is weg, "ja je levenslange korting blijft gewoon", amehoela kwalitatief uitermate teleurstellende kpn, door jullie stomme fouten ben ik van een onbepaalde tijd weer omgezet in een jaarcontract, maar ben compleet niet tevreden met de service, want er word iets gezegd en jullie voeren het compleet anders in het systeem in, er is mij NOOIT gezegd bij het eerste telefoongesprek rond 18 augustus dat mijn volledige contract aangepast werd, stank voor dank

 

 

KPN bedankt voor de leugens, domme verhogingen en nu weet ik dat het gezegde "belofte maakt schuld", wat ik in mijn opvoeding geleerd heb, DE PRULLENBAK IN KAN

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Al 2 maanden naar de klantenservice aan het bellen, al 2 maanden teveel aan het betalen


Het is natuurlijk niet leuk @Boze Limburger , dat je al zo lang hiermee bezig bent, dat snap ik best.

Maar, die vraag hier in het topic heb je pas een paar dagen geleden gesteld. En zoals @RBxx het je verder boven al verteld had is die doorloop tijd, tot een KPN moderator het oppakt, een aantal dagen. Hij had je ook al gevraagd om jou Forum profiel alvast in te vullen, omdat dit het makkelijker maakt voor de moderator om op jou vraag te reageren. Had je dit al gedaan?


Hi @Boze Limburger, we denken hier op het forum graag met je mee. Net als de andere behulpzame forumbezoekers hier in je topic proef ik vooral dat de frustratie heel hoog zit. Niet fijn dat je al zo'n poos bezig bent om dit recht te zetten en logisch dat je geduld dan op raakt.

Echter moeten we het hier doen met de informatie die jij met ons deelt. Vandaar dat anderen hier ook aangeven om even geduld te hebben (het is druk op het moment) en om rustig uit te leggen wat er aan de hand is. Ik lees wel berichten over dat 't bedrag niet klopt maar kan er niet uit opmaken waar het nou precies om gaat.

Kan je uitleggen wat er precies afgesproken is en wat er dus niet klopt aan jouw factuur? Wat voor abonnement heb je en wat had je verwacht? Alleen die manier kunnen we je goed helpen, dat geldt ook voor mij als moderator. 


"een paar dagen" amahoela, zitten al op 10 dagen en krijg gewoon betaal herrinnering voor het te hoge bedrag, wat een stomme fout van kpn en niemand kan het rechtzetten opeens, 6 maanden €15 korting is weg, €5  levenslange korting is weg, van onbepaalde tijd in een jaar abonnement gezet, mij andere dingen aan de telefoon melden als ze doorvoeren in hun eigen systeem.…

 

Ik zou ook nog eens €60 ontvangen ter compensatie, NOOIT WAT VAN GEZIEN, er word echt teveel bull**** gemeld aan de telefoon wat ze niet waarmaken en dit vind ik echt behoorlijk jammer.....


€53,46 via de website van kpn zelf

 

Admin: Afbeelding verwijderd i.v.m. privacy


MijnKPN app staat €67,58


Alleen vervelend dat je plaatjes niet kan aanpassen ivm adres.…

 

En via anderen zag ik (wat jullie zeiden alleen voor kpn medewerkers zichtbaar) hele waslijst aan gegegevens per persoon.....


Hier nog een keer plaatje van de kpn website in mijn account..…

 

€55 en €53 staan op de kpn website IN MIJN ACCOUNT en €67 staat in de mijnKPN app.....ik word hier echt pisnijdig over dat er 3 verschillende bedragen staan en mij gewoon van alles beloofd word en niks word waargemaakt.....


Ik begrijp best dat 't voor veel frustratie zorgt @Boze Limburger, het brengt alleen niks helaas. Aan je screenshot te zien klopt het bedrag van je abonnement dus wel, maar is de laatste factuur hoger uitgevallen. Heb je de specificatie van de factuur al bekeken in MijnKPN? Daar staat precies in hoe dat bedrag van 67 euro samengesteld is. 

Als je je gegevens in je forumprofiel zet, en me daarna hier een seintje geeft, kan ik even met je mee kijken.

Ten slotte raad ik je sterk aan om de factuur te betalen. Stél dat er niet klopt, dan wordt dit altijd achteraf op een volgende factuur verrekend. Dat gebeurt nooit op een al aangemaakte factuur. Het enige waar het nu voor zorgt, is dat er een onbetaalde factuur blijft staan, waardoor je uiteindelijk afgesloten kunt worden. En dat brengt geen van ons verder.


Ik heb de prive dingen aangevuld 


Al bijna 3 weken aan het wachten, zou toch een paar dagen zijn......?


Ik begrijp het het voor je lang duurt, maar 4 dagen incl. weekend drie weken noemen? Heb geduld. De webcare-medewerkers hebben ook andere zaken, werken niet in het weekend, en zullen asap jouw case oppakken.


17 dagen geleden hele topic aangemaakt toch, is bijna 3 weken, of leef jij in een ander land?


En als ik iets niet goed doe word er gelijk op de vingers getikt, echt gruwelijk


Ik tik je niet op de vingers, ik zeg gewoon wat ik zie, en dat is dat een medewerker 4 dagen geleden gevraagd heeft voor wat meer informatie? Die heb je aangevuld, dus dan kan je verwachten dat je binnen enkele dagen reactie krijgt.

Heb gewoon geduld! 🙂


@Boze Limburger Jouw laatste factuur bestaat uit het volgende, zie mijn afbeelding hieronder. Dit kan je ook zien in MijnKPN. Dit is het huidige pakket, de korting die je hebt en hoe het bedrag samengesteld is. Het bedrag valt sowieso hoger uit omdat je extra zenderpakketten aan hebt staan. Deze bedragen komen bij de prijs van het Hussel abonnement, namelijk het Pluspakket en het Erotiek Pakket. Als je dat niet wenst, kan je ze uitzetten in MijnKPN.

Als er iets niet klopt, leg dan duidelijk, kort en bondig uit wat er niet juist is. Boos worden en veel berichten plaatsen over dat het lang duurt maakt je topic alleen onoverzichtelijker. Daarnaast maakt het je verhaal voor iedereen onduidelijk. We doen ons best om je via het forum zo snel mogelijk te helpen. Er kan door drukte zo een paar dagen tussen zitten voordat we weer bij je topic zijn. Als je liever direct contact hebt, kan je beter bellen met onze klantenservice. 

 


Mijn levenslange korting zou niet weggaan, ik zou €60 compensatie krijgen voor de fout die gemaakt is, ik wist bij het eerste gesprek niet dat het hele abbonement omgezet zou worden in een nieuw jaarabbonement..

 

Er worden veel dingen door de klantenservice beloofd die voor mijn gevoel niet nagekomen worden en ik vroeg wat het bedrag zou worden, werd er steeds €53,xx of €55,xx gezegd voor waar ik nu €67 heb betaald 

 

 

In mijn optiek is €5(levenslange korting)+€15(6 maanden korting, want er kon geen fysiek kado gekozen worden, omdat ik geen nieuwe klant ben)=€20

 


55 abbonement internet en tv 

6,99 plus pakket

€5 korting+€15 korting=€20

 

55+6,99-5-15=€42 🤷🤔

 


Helemaal niks aangepast tot nu toe, vervelend dit, stop aub met dingen beloven die je niet kan klaarmaken kpn klantenservice pfoe, frustratie +9000


En ook behoorlijk jammer dat in me kpn account op de website een ander bedrag staat als in MijnKPN-app......


Levenslange korting? Waarom zou KPN u levenslang korting geven?


Die had ik bij telfort en had KPN overgenomen


Die had ik bij telfort en had KPN overgenomen

Nu heeft u een nieuw contract. Bij KPN. Alles wat u vroeger bij Telfort had is geschiedenis. Dat is niet meer geldig, dat contract is stop gezet.


Zie ook je mail/brief over de de overgang van Telfort naar KPN. Daarin staat ongetwijfeld dat je vanwege de overname een contract aangaat met KPN. Als je aangepast contract zou krijgen zou het erin vermeld staan. Zo niet, dan is die levenslange korting finito, schluss, over.


Die had ik bij telfort en had KPN overgenomen

Beste @Boze Limburger 

Zoals aangegeven maken veel berichten achter elkaar het topic onoverzichtelijk.

Toen KPN Telfort overnam, is dit gegaan volgens de voorwaarden uit die contracten. Ook bij KPN heb ik levenslange korting op een abbonement op dit moment. Als ik het abonnement beëindig en vernieuw, vervalt deze korting. Als KPN deze korting vanuit hun kant stop zet, mag u volgens mij overstappen zonder boete te betalen. Is dit het geval? Of heeft u zelf aanpassingen gedaan in het contract? Ook dan, krijgt u een bevestiging waar u enkele dagen bedenktijd over krijgt.

Wat zeldzaam is maar wel eens is voorgekomen, is dat er bij een informatief gesprek al wijzigingen worden doorgevoerd en als je die dan niet wilt, het oude contract al niet meer terug te halen valt. Is daar iets mis in gegaan misschien? Ook dan heeft u wel een contract per mail of brief ontvangen.

 

Wat ook nog kan is dat u mobiel bij kpn had en nu niet meer? Dan vervallen ook bepaalde kortingen.