Skip to main content

Ik richt mij tot u omdat ik een jaar bezig ben geweest om een aansluiting te krijgen terwijl ik al ruim 40 jaar KPN klant ben. Uw medewerkers hebben mij geadviseerd een klacht in te dienen ivm de installatiekosten van superwifi etc een bedrag van ruim 167 euro.

 

Ik wil u verzoeken deze kosten niet in rekening te brengen ivm de zware overlast afgelopen jaar. zie hiervoor ook het dossier *** *** *** ***.

met groet en dank Guido Termont

 

Admin: adresgegevens verborgen i.v.m. privacy. Deel privégegevens nooit openbaar op internet

Nu blijkt ook nog eens dat slaapkamer 3 niet aangesloten is op tv…..


Hoi @Guido Termont, welkom hier. 

Ik lees dat je niet blij bent met de kosten die de monteur in rekening heeft gebracht. Ik heb dan even meegekeken naar de monteursbon, daar staat op dat je akkoord bent gegaan met de kosten. Anders zal de monteur ze niet maken. Als er kosten gemaakt moeten worden gaat dat altijd in overleg. 

Een derde ontvanger aansluiten is ook niet iets wat de monteur altijd doet, ook dit gaat enkel in overleg. Zie onze kennisbank over wat de installatiemonteur allemaal doet. 

Ik zie ook geen heel dossier sinds dit abonnement. Ik kan daarom niets met de kosten.