Skip to main content

Gisteren een mail over een openstaande factuur  zonet er 1 overheen met 20€ verhoging !!! 
ik bellen met 0800-0402 , , ik heb na een kort gesprek gevraagd naar de afd COLLECTIONS. De dame beweerde dat zij van COLLECTIONS is ?!?! Ik vertelde dat ik haar niet geloof, haar stem veranderde uit angst, Het kan niet zo zijn dat je een trap na krijgt. De factuur was immers ook allang betaald. Kpn: een paar dagen te laat haahaha sure 8 April fact en 15 Mei betaald , dit ga ik niet betalen 

Admin: naam medewerker verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @Ronn Amsterdam 
Als je niet betaald wordt je afgesloten.
En waarom zo boos?
't Is toch je eigen schuld dat je meer dan een maand achter bent met betalen?
Ik zou nog maar eens bellen en dan een vriendelijk rustig gesprek hebben, daar bereik je meer mee dan met schelden en tieren.


@Ronn Amsterdam Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat er herinneringskosten in rekening zijn gebracht. 

Op het moment dat er een factuur open staat ontvang je eerst 1 herinnering.

Als je binnen de gestelde termijn in de eerste herinnering niet betaald worden er herinneringskosten in rekening gebracht

Mocht het in de toekomst een keer niet lukken om de factuur op tijd te betalen kun je gebruik maken van de Betaalhulp. 

 


@Ronn Amsterdam Welkom op het forum. 

Wat vervelend om te lezen dat er herinneringskosten in rekening zijn gebracht. 

Op het moment dat er een factuur open staat ontvang je eerst 1 herinnering.

Als je binnen de gestelde termijn in de eerste herinnering niet betaald worden er herinneringskosten in rekening gebracht

Mocht het in de toekomst een keer niet lukken om de factuur op tijd te betalen kun je gebruik maken van de Betaalhulp. 

 

Maar ik heb helemaal geen moeit met mn rekeningen. Alles wordt iedere maand netjes betaald , met alles. Deze is er doorheen geglipt, ja achteraf te laat …na zeggen. Maar betaald en een maand later 20€ extra te rekenen is in mijn optie vaag.  Nogmaals er zijn geen problemen met rekeningen betalen , omdat het aangehaald wordt?!