Skip to main content

zonder dat wij naar 09091511 hebben gebeld of een sms naar Argentinie  hebben gestuurd. word door KPN zomaar het bedrag afgeschreven, zonder ook maar te zeggen wij gaan het uitzoeken! Ze zeggen je hebt vanaf dat nummer gebeld en ik weet zeker van niet, want dat nummer is nergens terug te vinden.

Misschien ingegaan op een Kruitvat enquête ? Ik kom het nummer via Google tegen in relatie daarmee. Ook wel m.b.t spelletjes.


Hier nog zoiets :

Ze zeggen je hebt vanaf dat nummer gebeld en ik weet zeker van niet, want dat nummer is nergens terug te vinden.

Het staat niet in de bellijst van je telefoon bedoel je ?
Blijkbaar is het mogelijk om met een programmaatje (app(licatie)) op een te “slimme” telefoon wel te bellen maar het niet in de lijst te komen maar de telefoonaanbieder (kpn in dit geval) ziet het wel natuurlijk.

Dat is wat er kan gebeuren als je doos met software (=”telefoon”) koopt waarvan maar weinigen weten wat er echt in gebeurd.


Hoi @Thaigo .  Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en soms gebeuren deze dingen ook zonder dat je er zelf erg in hebt.

Het systeem dat bijhoudt vanaf welk nummer en naar wat voor nummer gebeld wordt is  waterdicht.  Als zo'n nummer op je factuur plus belseconden, is er contact geweest.  

Helaas  kan dat dus ongemerkt via allerlei listige trucjes.  


Hoi @Thaigo .  Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en soms gebeuren deze dingen ook zonder dat je er zelf erg in hebt.

Het systeem dat bijhoudt vanaf welk nummer en naar wat voor nummer gebeld wordt is  waterdicht.  Als zo'n nummer op je factuur plus belseconden, is er contact geweest.  

Helaas  kan dat dus ongemerkt via allerlei listige trucjes.  

Beste Erwin,

wij zijn er inmiddels achter dat via een vraag en antwoord de dader is geweest. Maar vreemd dat het nummer niet in je beklijft staat


Hoi @Thaigo .  Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en soms gebeuren deze dingen ook zonder dat je er zelf erg in hebt.

Het systeem dat bijhoudt vanaf welk nummer en naar wat voor nummer gebeld wordt is  waterdicht.  Als zo'n nummer op je factuur plus belseconden, is er contact geweest.  

Helaas  kan dat dus ongemerkt via allerlei listige trucjes.  

Beste Erwin,

wij zijn er inmiddels achter dat via een vraag en antwoord de dader is geweest. Maar vreemd dat het nummer niet in je beklijft staat

wat bedoel je met ‘vraag en antwoord’ ? Is dat iets op je telefoon? 


Hoi @Thaigo .  Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en soms gebeuren deze dingen ook zonder dat je er zelf erg in hebt.

Het systeem dat bijhoudt vanaf welk nummer en naar wat voor nummer gebeld wordt is  waterdicht.  Als zo'n nummer op je factuur plus belseconden, is er contact geweest.  

Helaas  kan dat dus ongemerkt via allerlei listige trucjes.  

Beste Erwin,

wij zijn er inmiddels achter dat via een vraag en antwoord de dader is geweest. Maar vreemd dat het nummer niet in je beklijft staat

wat bedoel je met ‘vraag en antwoord’ ? Is dat iets op je telefoon? 

Het was van AH of de postcodeloterij, er werd verbaal een vraag gesteld en die vraag beantwoorde je dan als het antwoord goed was kwam de volgende vraag en dat ging de hele zo door dus iets winnen zat er nooit in.


Hoi @Thaigo .  Ik ben er natuurlijk niet bij geweest en soms gebeuren deze dingen ook zonder dat je er zelf erg in hebt.

Het systeem dat bijhoudt vanaf welk nummer en naar wat voor nummer gebeld wordt is  waterdicht.  Als zo'n nummer op je factuur plus belseconden, is er contact geweest.  

Helaas  kan dat dus ongemerkt via allerlei listige trucjes.  

Beste Erwin,

wij zijn er inmiddels achter dat via een vraag en antwoord de dader is geweest. Maar vreemd dat het nummer niet in je beklijft staat

wat bedoel je met ‘vraag en antwoord’ ? Is dat iets op je telefoon? 

Het was van AH of de postcodeloterij, er werd verbaal een vraag gesteld en die vraag beantwoorde je dan als het antwoord goed was kwam de volgende vraag en dat ging de hele zo door dus iets winnen zat er nooit in.

Ah, duidelijk.  Dank voor de update. 


Ben  ook gebeld door een jumbo actie,  moest een aantal vragen beantwoorden ba een 09091511 nummer. De vragen bleve  naar komen na ee  tijdje opgehangen. Deñk dat overkomt mij niet, maar het is zo verleidelijk dat ik rt tich intetuind ben. Niet meer doen is altijd fake


Klopt dat is hier dus ook gebeurd


Reageer