Skip to main content

Samsung s22 zou 23 aug geleverd worden door postnl, om 16.02 melding bestelling geleverd, met een soort krabbel als handtekening.

ik was de hele dag thuis en de aangegeven tijd voor de levering in de huiskamer gebleven om het

aanbellen niet te missen. 

Er is niemand aan de deur geweest.

gelijk gaan bellen naar post nl maar dat duurde een eeuwigheid rond 1638 eindelijk iemand

van post nl te spreken gekregen maar die zei dat ik geduld moest hebben en de volgende dag afwachten, maar natuurlijk niets meer geleverd.

de 24 ste rond 1400 weer postnl gebeld en zouden een onderzoek starten.

ook kpn gebeld om te melden dat de telefoon niet geleverd was en zij zouden ook een onderzoek starten.

een dag later kwam er iemand van postnl vragen waarom ik een klacht in gediend had.

dat was de besteller die bij hoog en laag volhield dat ik niet thuis was, leugen 1.

vervolgens zij hij dat hij hen aan mijn zoon gegeven had, leugen 2 want die woont al 2 jaar opzichzelf.

toen zij hij dat hij mijn zoon een straat verder tegen kwam en hen het pakje gegeven had. dat was leugen 3 want hij woont hier niet in de buurt, en was aan het werk.

bij post nl is het echt een zooitje, pakje zou aan mij geleverd worden met handtekening als controlle middel in de kpn winkel een hand tekening gezet en de dame zei dat die bij de levering gecontroleerd werd dus moest een goede hantekening zijn, blijkt dus dat postnl bezorger zich helemaal niet aan de regels houd, en niets controleerd.

bedrag om voor de telefoon en kopieer heffing van mijn rekening afgeschreven ,dus betaald voor een telefoon die ik niet gekregen heb.

Hoe nu verder ?????? 

misschien beter abonnement te cancelen zodat ik in een winkel een ander abo kan afsluiten

met eis dat ik de telefoon in die winkel afhaal ??????

groeten hans

Ik heb precies hetzelfde probleem. Houd er rekening mee dat KPN een onderzoek gaat starten bij PostNL, je ondertussen wel laat betalen voor je abonnement en het weken kan duren voor er uitsluitsel is.

Een annulering van je abonnement, waar je gewoon recht op hebt, wordt niet geaccepteerd. Schijnt ergens in de voorwaarden te staan.

Ik adviseer je juridische hulp in te schakelen. KPN gaat in ieder geval niks voor je doen. Hier zijn al heel veel klachten over.


Djeffri goedemorgen en bedankt voor de info


Dag Hans, welkom hier. 

Dit ruikt inderdaad niet fris, wat een vreemd verhaal ook van de bezorger. Gelukkig dat er al een onderzoek is gestart, dit kan echter tot 4 weken duren omdat zowel wij als Post NL grondig moeten onderzoeken wat er gebeurd en eventueel kunnen achterhalen waar het toestel zich bevindt. Ik moet je dus helaas vragen om nog even geduld te hebben. 


Goedenavond , bedankt voor de reactie 

ja ik zal geduld moeten hebben maar als er nog eens verlengd moet worden

ga ik naar een winkel die een telefoon levert of het zo regelt dat ik hem af kan halen.

 

groeten hans


bestelling gecancelled door kpn en geld teruggestort , bedankt voor de service.


bestelling gecancelled door kpn en geld teruggestort , bedankt voor de service.

Top! En uiteraard graag gedaan.