Skip to main content

Beste KPN,

 

ik ben uitermate geschokeerd over de behandeling aan de telfoon net 2 minuten geleden.

Uw medewerker liet mij niet uitpraten. Vond meteen al dat ik een slachtofferrol had! Hierna zei ze doodleuk “mevrouw ga toch een klacht indienen". !!!!!!

Is dit uw klantenservice? Het is zeer onbeschoft hoe men aan de telefoon spreekt. Dit is onacceptabel. Waarom bel ik überhaupt klantenservice als ik zo behandeld word. Ik hoop zeer dat het gesprek is opgenomen zodat men dat kan beluisteren.

Mijn vraag en probleem is natuurlijk nog niet opgelost. Ik wens een spoedige oplossing na meer dan 30 jaar klant te zijn. 

Vriendelijke groet,

Dr. H. K.

Als je het probleem hier zet kan een kpn moderator het oppakken.

Het is natuurlijk niet netjes van degene aan de telefoon.


Dankje Peter G.

Ik heb al een klachtenformulier ingevuld. 

Gezien mijn ervaring tot heden kan het lang gaan duren. Ik zal een reactie van KPN afwachten.


Hoi @Hatice24, dat klinkt niet als een fijn gesprek nee! Mijn excuses dat het gesprek zo gelopen is, dat is natuurlijk niet zoals we het willen. 

Wat je vraag en probleem precies is me nog niet duidelijk, maar als je wilt kunnen we hier met je meedenken, In dat geval kan je het toelichten zoals Peter al noemde. Het is ook mogelijk om het formulier wat je hebt ingevuld af te wachten. Daarbij kan ook gekeken worden met wie je toen gesproken hebt.


Beste Jasper,

 

bedankt voor je reactie. Ik wacht graag offciële reactie vna KPN af. 

Ik accepteer niet op deze manier behandeld te worden aan de telefoon. Het is ronduit onbeschoft en toont een tekort aan een goede training.

Als klanten niet mogen bellen of klantenservice heeft geen interesse om klanten te woord te staan, dan moet KPN niet aangeven dat men kan bellen!

Vriendelijke groet

 


Beste Jasper,

 

bedankt voor je reactie. Ik wacht graag offciële reactie vna KPN af. 

Jasper is een KPN medewerker. Dus in die zin is de reactie van Jasper al een officiële reactie van KPN. 


Mijn vraag en probleem is natuurlijk nog niet opgelost.

Dat willen we via deze weg graag oplossen. De kpn moderator Jasper danwel de vrijwilligers hier. 


Bedankt Peter.

Als idd Jasper vna KPN is, dan hoop ik dat hij eerst in het systeem kijkt enhierbij de antwoorden vindt. Hierna verwacht ik een verontschuldiging. In aanlsuiting neem ik aan dat een "vriendelijke” medewerker contact met mij opneemt om te bespreken wat KPN voor mij kan betekenen in mijn vraag (probleem). 

Vriendelijke groet


Als je je gegevens in je profiel hier hebt ingevuld dan mag Jasper hier gebruik van maken en in het systeem kijken wat er staat. 

Met die gegevens geef je de kpn moderator (echte kpn-er) toestemming. 

https://forum.kpn.com/settings/profile

(Gegevens alleen voor kpn moderators zichtbaar)


Dankje Peter.

 

Ik heb profile ingevuld. In afwachting.


Een moderator is volledig bevoegd om je feitelijke probleem ook te behandelen. 

Maar dat heb je hier nog niet vermeld. 

Op dit openbare deel wel zonder persoonlijke gegevens. Dat kan allemaal in profiel. 

Ook in het tekstvak persoonlijke opmerkingen. 


Bedankt Peter.

Als idd Jasper vna KPN is, dan hoop ik dat hij eerst in het systeem kijkt enhierbij de antwoorden vindt.

De kans is aanwezig dat er helemaal niets in het systeem staat over dat telefoongesprek. Die medewerker die u zo onbeschoft te woord gestaan heeft zal daar vast geen uitgebreid verslag van geschreven hebben.


Als je de klacht hebt ingediend is het het beste om die af te wachten @Hatice24. Ik wil wel met je meekijken, maar ik wil collega's ook niet in de weg zitten. Als we elkaar, ondanks de beste intenties, in de weg zitten heb jij er niets aan want dat geeft jou onduidelijkheid. 

Uit de meldingen kan ik ook nog niet afleiden wat er precies aan de hand is. Ik zie dingen over de aanleg van glasvezel. Gaat het daar nog over of gaat het nu over iets anders? De klacht zelf is voor mij niet in te zien.