Skip to main content

Afgelopen maandag werd ik gebeld door KPN. Ze hadden een aanbieding voor me. Ik zou woensdag teruggebeld worden, maar ben niet gebeld. Donderdag heb ik zelf gebeld, maar kreeg van een aardige medewerker te horen dat ik moest blijven wachten op het telefoontje. Nu is het vrijdag en heb nog niets gehoord.

Hoe lang moet ik wachten?

Ik denk niet dat da nog gaat gebeuren. Terugbellen en KPN zijn volstrekt onbekenden van elkaar 😉


Hi @JeP77, welkom op het forum! Heb je inmiddels contact gehad?

Anders kan je eens in MijnKPN kijken, we hebben op dit moment verschillende acties met zenderpakketten. Of ons toch nog een keer zelf bellen, mijn collega kan dan samen met je naar je abonnement kijken, je wensen en mogelijkheden. 


Ik heb zelf gebeld. Na veel ge-heen-en-weer zou ik weer teruggebeld worden. Deze keer door degene die ik als eerste gesproken had. We zijn inmiddels weer 2 weken verder...


Inmiddels ben ik buitenshuis vaak telefonisch onbereikbaar en zonder WiFi kan ik niet bankieren en mailen.

ik ben in de kpn winkel geweest en daar konden ze het probleem met 3 man niet oplossen.

Wederom contact gezocht met de klantenservice en na 2 weken afwachten niet teruggebeld .

Esther


Dag @Esthervanderaar wat is er precies aan de hand?


Problemen met de iPhone 11.


@Esthervanderaar daar kan je hier vanalles over vinden.  En als je belt laat je niet afschepen met je wordt teruggebeld.  Dat zit er vanwege het tekort aan mensen niet in. Zou ook niet gezegd moeten worden.


Dank. Morgen ga weer bellen en dan laat ik mij niet afschepen.

Â