Skip to main content

Aangegeven bij KPN dat ik problemen ervaar met de overstap naar nieuwe abbo met TV+ box en 1gbps.

Als trouwe klant krijg je een nieuw contract maar nieuwe klanten van KPN ontvangen de nieuwe box met 2 twee superwifi 2 punten.

Medewerker van KPN  beloofd de volgende dag terug te bellen om het op te lossen maar telefoontje moet nog komen.

Ben je nieuw dan heb je alle voordelen , ben je bestaande klant heb je pech omdat je in het verleden al voordelen en korting zou hebben gehad.

Met de huidige ontwikkelen en steeds meer vraag naar sneller internet mag je bij KPN voor 123€ twee superwifi’s bestellen na een wifimanager check.

KPN jarenlang als betrouwbaar gevonden maar als trouwe klant die alle diensten bij KPN afneemt wordt niet eens meer teruggebeld !

Maar waarom wil je een nieuw modem? Welk modem heb je nu?


Als ik mijn topic lees staat er nergens IK WIL EEN NIEUW MODEM , punt is dat ik lang met KPN heb gesproken en dat men mij beloofd de volgende dag terug te bellen voor een oplossing , dat een TV+ box max 100 mbps heeft ben ik inmiddels achter , de ethernetverbinding ondersteunt niet een 1 gbps , waarom dan de klant overhalen om deze snelheid te nemen snap ik dan ook niet.

Om dan de optie via wifi in te stellen gaat dit alleen werken met superwifi 2 verbinding en een box 12 en niet met de oudere apparaten van KPN.

Ik wil dus zeggen dat als een bestaande klant kiest voor een nieuw abonnement KPN verantwoordelijk is voor een goede werking die men wel aan nieuwe klanten beloofd.

Ik vraag geen nieuw modem maar als dat vereiste voor de tegenwoordige wifi 6 verbindingen  moet KPN daar iets mee.

Als je dan ook nog aangeeft 300 mbps via wifi te hebben naast het  modem met een 1 gbps abonnement en men beloofd de volgende dag terug te bellen hiervoor is dat slecht !


O dus eigenlijk is er niets aan de hand. Alle modems zijn geschikt voor voor een 1gb verbinding. U betaalt voor een verbinding tot en met het modem en alles wat daarna komt is voor u. Dat u de ontvanger via wifi wil laten draaien is uw keus en dan zal u dan ook zelf de eventuele kosten voor moeten betalen. En ka nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau.  Dat kan een korting zijn of superwifi's. U heeft vrijwel zeker ook een welkomstcadeau gehad toen u klant werd. Het was inderdaad wel netjes geweest om u te bellen. 


Wat @Joep1965 zegt klopt, en is het beleid van KPN.

 

In het hele verhaal lees ik over problemen, welke problemen?

En Superwifi’s die je blijkbaar gratis zou willen hebben. Met welk doel? Is het wifibereik niet voldoende? Of wil je de tv+ draadloos aansluiten?


Wacht heel even , jullie lijken mij niet een objectieve mening te geven en neigen de belangen van KPN te verdedigen.

Akties en cadeautjes die alleen voor nieuwe klanten gelden , gratis wifi punten ,  black friday deals etc.

Als jarenlange trouwe klant zowel alle mobiele telefoons als internet en tv heb ik nooit zoveel voordeeltjes gehad als  tegenwoordig de nieuwe klanten krijgen.

ik voel mij niet benadeeld maar bevoordelen van andere klanten die net  van Ziggo komen heb, daar ik wel wat moeite  mee.

Een mooie Experiabox 12 , 2 superwifi’s en 2 mooie  tv+ tv boxjes die je netjes weg kan werken achter de tv omdat deze werken met een bluetooth afstandsbediening.

Niemand hoeft mij eigenlijk te vertellen hoe en wat , ik ken de bedrijfsvoering van KPN als geen ander.

verder wil ik het hier maar bij laten , ik begrijp dat het voor KPN niet te betalen is om alle klanten te voorzien van de nieuwste hardware en liever hun geld steekt in de aanleg van glasvezel door personeel uit de lage lonen landen die zo af en toe hun schep in  een stroomkabel zetten !


Wat je zou kunnen doen is overstappen naar het nieuwe abonnement.  Je krijgt dan de nieuwste ontvanger.  Dan koop je op marktplaats 2 zwarte wifipunten.  Die worden daar bijna voor niks aangeboden. En je bent klaar.Â