Vanmorgen keek ik op m’n factuur en zag Viaplay staan. Op de tv kon ik deze zender niet/vinden of kijken. Ik snapte hier niets van dus wilde informeren hoe dit zit. Na veel te veel moeite een kpn-medewerker gesproken, die kennelijk ook niet op deze vraag zat te wachten, maar uiteindelijk werd helder dat Viaplay via tv is besteld (absoluut mogelijk, wist ik niet), maar alleen via website Viaplay te bekijken is (was ook nieuw), en dat is bevestigd per mail (ontvangen, niet bekeken). Kennelijk is het abonnement ook geactiveerd bij Viaplay, ondanks dat ik daarvan geen mail heb kunnen vinden. Niet van KPN, niet van Viaplay. Dus toen ik vroeg wat mijn inloggevens waren om te kijken kreeg ik te horen: KPN ID. Voor ik hier iets (verhelderends) over kon vragen merkte ik dat de medewerker mij en het gesprek helemaal beu was, en ons gesprek was daarna ook ten einde. Ik vraag me af of dit service is die hoort bij een lange relatie met mobiel, internet en tv met jaarlijkse betaling van meer dan 2.000 euro. Hoe zien jullie dit?
Viaplay staat los van tv. Ook iemand die helemaal geen tv van KPN heeft kan viaplay bestellen. En kijken op diverse manieren. Onderandere via de website zoals je zelf al schreef.
Er word eigenlijk vanuit gegaan dat je zelf een beetje weet wat viaplay is. Kennelijk heb jij geen flauw idee wat het is.
Viaplay is geen zender op de tv ontvanger van KPN. Alleen de betaling gaat via KPN. Verder is het een dienst van viaplay zelf en heeft KPN er eigenlijk niets mee te maken. Je krijgt na bestelling een email met een link naar de site van viaplay. Vanaf dat moment moet je het zelf uitzoeken.
Hallo
Viaplay is een videostreamingdienst en is sinds maart 2022 te gebruiken in Nederland. Met een Viaplay abonnement kijk je naar een breed aanbod van sport, films en series (ook voor kinderen). Daarbij zitten ook ruim 30 eigen producties van Viaplay, die Nederlands ondertiteld zijn. Het aanbod voor kinderen is Nederlands gesproken.
Wat kan je zien bij Viaplay?
Viaplay heeft een breed aanbod van sport, films en series. Aan sport kan je onder andere kijken naar:
-
Formule 1
-
Duits voetbal (Bundesliga)
-
PDC wereldkampioenschap darts
-
MMA (Mixed Martial Arts)
-
Engels voetbal
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Waar vind ik deze?
Geen probleem. Je kan het wachtwoord makkelijk opnieuw instellen. Hieronder lees je hoe dit werkt voor MijnKPN of je Viaplay account.
MijnKPN
Ga naar deze pagina om je MijnKPN wachtwoord opnieuw in te stellen.
Viaplay
Alles over je Viaplay account (waarmee je inlogt op de Viaplay app) vind je op de website van Viaplay. Hier lees je ook hoe je het wachtwoord van je Viaplay account opnieuw kan instellen.
Viaplay opzeggen?
Dat kan via MijnKPN.
Meer informatie:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.