Skip to main content

45 jaar klant en niet tevreden

Wifi heeft steeds meer problemen, wellicht toch maar overstappen om dan de apparatuur weer up to date te hebben.

als bestaande klant bieden ze onzinnige kado’s een Wifi verbeterpunt zou prettig zijn

nieuwe klanten krijgen meer waarde dan de kosten van een verbeterpunt

maar helaas heeft ook de marketing van Kan niet door dat trouw zou moeten lonen 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

We hebben een leuke actie in mei voor al onze klanten: probeer een entertainmentdienst naar keuze, gratis of met een fikse korting!

Persoonlijk aanbod

De hele maand mei kan jij als klant van ons gebruikmaken van een persoonlijke aanbieding. Jouw persoonlijke aanbod staat voor je klaar in MijnKPN. Ga naar ‘aanbod’, kies ‘entertainment’ en daar vind je jouw aanbod. Maak je al gebruik van een dienst? Dan vind je deze niet terug in het aanbod.

De actieperiode (gratis of korting) gaat in op de dag dat je de dienst aanzet. Na afloop van de actie wordt de dienst omgezet in een (volledig) betaalde dienst. Je krijgt 2 weken van tevoren een mailtje met de waarschuwing dat de actie afloopt. Wil je de dienst uitzetten? Dan vertellen wij je natuurlijk hoe dat moet.

Dit is dé kans om een entertainmentdienst naar keuze uit te proberen! Ga naar MijnKPN voor jouw persoonlijke aanbod.

 

bron : 

https://www.kpn.com/beleef/blog/entertainment-cadeau-of-korting.htm


@RZee maar kpn heeft alleen maar appartuur die up to date is. Dat kan dus het probleem niet zijn. Er komt steeds meer wifi in de lucht dus u zal daarop in moet spelen.  Wat is precies aan de hand?


de experia V10 is duidelijk niet sterk genoeg om in het hele huis Wifi te brengen

model is al weer wat ouder


de experia V10 is duidelijk niet sterk genoeg om in het hele huis Wifi te brengen

model is al weer wat ouder

Als dat met de Experiabox v10 niet lukt, dan lukt dat met een ander model van KPN ook niet. Er zit niet veel verschil in bereik van de verschillende boxen. Er zijn klanten zat die minder bereik hebben na het vervangen van de v10 voor een ander model. 


de experia V10 is duidelijk niet sterk genoeg om in het hele huis Wifi te brengen

model is al weer wat ouder

Hallo @RZee de zendsterkte is wettelijk begrensd, dus een ander modem zal geen verbetering geven.

 


Hoi @RZee, welkom hier. 

Ik begrijp dat de wifi beter kan. Met name het bereik. Wil je die vergroten, dan kunnen extra wifi punten daarvoor zorgen. Heb je de wifi manager al eens doorlopen? Mogelijk kun je de wifi zo verbeteren of kom je uit op versterkers met korting. 


Ja die heb ik doorlopen

de korting valt dus tegen voor trouwe klanten, nieuwe worden beter beloond en dat is dus vreemd


Nee nieuwe klanten krijgen een welkomstcadeau of korting. Iedere vaste klant korting geven kost heel veel geld en dan moeten de prijzen omhoog.  Dat is ook niet fijn.


Meer kan ik je niet geven, hoe graag ik ook wil. Zo zijn er andere voordelen voor trouwe klanten. 

Je kan natuurlijk ook op zoek gaan naar andere wifi versterkers. Er zijn vele soorten.