Skip to main content

ik ben sinds kort overgestapt van kpn naar budget thuis, maar heb het idee dat ik toch niet helemaal tevreden ben, is het nog mogelijk dit terug te draaien?

Hallo @Bart Lodder ,

Budget Thuis is een andere provider. Het opzeggen van jouw abonnement zul je bij hun moeten regelen.

Je kunt uiteraard opnieuw een abonnement afsluiten bij KPN, maar kijk uit dat je dadelijk niet met dubbele kosten zit.  Dus eerst de opzegging regelen. 


Lastig. Via zelfde drager.

Budget Thuis kan je binnen 14 dagen opzeggen. Daarna maar vast een nieuw abonnement bij kpn insteken met een datum na de afsluiting door Budget Thuis. Dat je tot enkele dagen zonder zit is bijna niet te voorkomen.

Let op. Bij kpn krijg je een NIEUW abonnement met dus de nieuwe tv box Sagemcom DIW7022. De andere modellen levert kpn niet meer (aan nieuwe klanten).

 


ik ben sinds kort overgestapt van kpn naar budget thuis, maar heb het idee dat ik toch niet helemaal tevreden ben, is het nog mogelijk dit terug te draaien?

Je kunt een nieuw abonnement bij Budget Thuis (Budget Alles-in-1) eventueel binnen 14 dagen na het afsluiten opzeggen. Daarna duurt het abonnement minimaal een jaar. Dat kan je nalezen in je contract. Na dat jaar heb je een opzegtermijn van een maand.

Piet.