Skip to main content

Heb een klacht ingediend over een verlenging van kpn thuis en hoor niets meer. Ik krijg een mooie aanbieding via de mail . Daar gaan we op in en dan kan het niet omdat we al klant zijn. Terwijl in de aanbieding staat verleng u abbonement.

Kunt u een schermafdruk plaatsen van de mail?


En op welke wijze heb je een klacht gedaan?


 

Admin: privégegevens verborgen in screenshots. Deel privégegevens nooit openbaar op internet i.v.m. privacy


Dit beantwoord al u vragen. De laatste vraag is de laatst screenshot


Hoi @Monique Brouwer Teeuwen 
Haal je naam, postcode huisnummer en emailadres weg, dit is tegen de forumregels.
Zet deze gegevens in je forumprofiel wat alleen zichtbaar is voor jou en de KPN

Update  de KPN heeft ze al verwijderd zie ik


 

Het gaat dus om deze mail. Dat is niet echt een aanbieding. Maar meer een kennisgeving. KPN laat u weten dat er een nieuwe abonnementsvorm is. Iedereen kan overstappen naar deze nieuwe abonnementsvorm.

Voorwaarde is wel dat de klant niet in een jaarcontract zit. Maar daar is bij u geen sprake van lijkt me. Anders had u deze mail niet moeten krijgen.

Als u nog een keer belt zult u vast wel een andere medewerker krijgen die u wel begrijpt. Dat word het gewoon geregeld. 


Wij kunnen niet overstappen omdat we alklant zijn kregen wij te horen. Ze hebben meteen de aanmelding weg gegooid. Heb al 2 keer gebeld en die zeiden allebei dat ik maar een klacht in moest dienen. Dat heb ik gedaan en hoor nu niets meer.


@Monique Brouwer Teeuwen dat is natuurlijk vervelend. Ik kan mij dan alleen voorstellen dat je op dit moment nog binnen contract zit waardoor een eventuele aanvraag niet verwerkt kan worden. Neemt niet weg dat je wel een terugkoppeling dient te krijgen op de door jouw ingediende klacht. Wanneer heb je deze exact ingediend? Zou je ook nog even jouw profiel kunnen aanvullen met jouw adresgegevens? Dan loop ik de stand van zaken even voor je na.


Heb via de klachtenafdeling bericht gehad. Deze hebben me de half jaar korting gegeven, maar niet de laatste half jaar voor 55 euro. Wat ik opzicht erg jammer vind. Jullie hebben zelf mijn adresgegevens weg gehaald.


Hoi @Monique Brouwer Teeuwen 
Je mag ze niet openbaar plaatsen en dat is ook voor je eigen privé en veiligheid

Er wordt ook gevraagd om je gegevens in je forumprofiel te plaatsen en niet hier, waar iedereen het kan lezen.
Klik de link aan en je komt in je forumprofiel, die velden waar privé staat kan alleen jij en de KPN zien, dus vul het daarin a.u.b.


@Monique Brouwer Teeuwen Fijn dat er dan contact is geweest! Ik snap dat je baalt maar ik heb niet de optie om dan daar van af te wijken wanneer onze klachtenafdeling daar naar heeft gekeken.Â