Skip to main content

Beste KPN,

Mijn abonnement is afgelopen oktober 2022, nu is het ruim een jaar later en wil ik een nieuwe internet deal afsluiten. Momenteel betaal ik €66,32 voor 200 Mbit/s en Netflix. Nu zie ik een deal op jullie site waarbij je 1000 Mbit/s (looptijd 1 jaar) inclusief Netflix voor €58,49. Daarbij krijg je de eerste 6 maanden ook nog korting door maar €40,99 te betalen voor internet en Netflix. Ik heb dit geprobeerd aan te vragen maar is helaas niet gelukt omdat ik al een contract hebt bij KPN. Ik vind dit raar want ook mensen die al lid zijn mogen gebruik maken van die kortingen. Daarnaast als ik KPN op nieuw zou afsluiten zou ik goedkoper per maand zijn met meer Mbit dan ik nu betaal. Daarom wil ik graag dat jullie regelen dat ik de kortingen krijg voor de bovengenoemde prijzen. 

Hallo @Prijzen sneller internet , welkom op de KPN Community waar klanten elkaar helpen.

Met kortingen is het zo dat nieuwkomers eenmalig een welkomstkorting krijgen. Daarna betalen ze net als ieder ander het reguliere tarief. Grote kans dat jij ook met zo’n welkomstbonus bij KPN terecht bent gekomen.

Soms kan je tegen een iets aantrekkelijker tarief verlengen als je je voor een of twee jaar vastlegt.


Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstcadeau of korting.  Om nieuwe klant te zijn moet je 6 maanden geen klant zijn. Je kunt wel over naar de nieuwste abonnementsvorm maar zonder extra korting.