Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten een paar maanden geleden en nu heb ik al 2 maanden teveel betaald. 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Maar waaruit blijkt dat je teveel betaald zou hebben? 


Ook wellicht de combi korting nog niet geactiveerd.?


Ja dat denk ik ook. Ik zit helaas in het buitenland dus bellen is een beetje duur. Zou je voor me kunnen checken of dat het geval is en aanpassen? Gr. 


Hallo @Jan Adriaan Frederik , combivoordeel kan je zelf controleren via de KPN website (MijnKPN) en zonodig kan je jezelf ook alsnog aanmelden. Lees er alles over in de Kennisbank.

 


Ow heb heb het concept niet echt begrepen geloof ik ☺️ ik zit nog 2 maanden in het buitenland maar wil dus een medewerker spreken maar dat kan dus niet (zonder te bellen voor een euro per minuut). Met de chatbot schiet ik ook niks op helaas.. iemand nog suggesties hoe ik iemand kan spreken? Mail kan ook al niet.. bvd


Zoals ik hierboven al aangaf @Jan Adriaan Frederik kan je het via de website regelen.

Bellen met +31 6 12001200 vanuit het buitenland is duur en via de chat kan je niemand spreken, alleen de bot. Contact via Facebook en X is wel mogelijk.