Skip to main content

Hallo, zojuist heb ik mijn abonnement verlengd. 
Hierbij heb ik onderstaande besteld en bevestigd: 

Echter krijg ik in mijn contract nu andere bedragen te zien:

In het contract wordt de combivoordeel van 7,50 niet vermeld en in mindering gebracht. 
 

Graag zou ik het contract ontvangen zoals op de bovenste afbeelding te zien is. 
 

Groeten,

Rik van Essen 

 

Dit klopt gewoon. Op het contract staat de bruto prijs zonder korting. Het combivoordeel word nooit op het contract vermeld. En dat staat er ook gewoon bij:

 


Hoi @RvEK, welkom bij ons op het forum. De CombiVoordeel korting wordt inderdaad niet genoemd op dat overzicht. Zoals je aan Nick's bericht ziet klopt dat. Als je recht hebt op die korting (als je ook een Thuis aansluiting van ons hebt) zal die korting ook actief worden op de facturen. 

Op je profiel staan geen gegevens, daardoor kan ik niet zien of je ook een Thuis abonnement hebt, maar ik verwacht het wel. Dan zal de korting gewoon geactiveerd zijn.


Mijn ervaring is anders. Het Combivoordeel (toen nog Hussel Mobiel korting) stond bij mij zowel op de bevestiging als op het contract (zie hieronder) en de factuur. Het kan dus wel.

Bij het online bestellen heb ik ook “Heb je al een internet abonnement van KPN?” beantwoord met Ja. 

De vraag is dus inderdaad of de TS @RvEK wel een internet thuis abonnement heeft.