Skip to main content

Ik ben onlangs een nieuwe contract aangegaan tv + internet maar heb geen aanbod gehad voor een en console als welkoms cadeau. Kan dat alsnog?

Hallo @Kohan tijdens het afsluiten van een abonnement kon je kiezen voor een korting of een cadeau, een van beide heb je toen gekozen, dat kun je niet meer aanpassen.


Hallo @Kohan , je bedoelt de game-console als welkomstcadeau? Die actie loopt vanaf 16 september. Wanneer heb jij besteld? Je kan alleen kiezen wat er op dat moment beschikbaar is.

Hoe ontvang je jouw cadeau?

  1. Kies voor het game console welkomstcadeau bij je Internet (en TV) abonnement en plaats je bestelling. Voor deze actie geldt op = op.

  2. Je ziet je keuze voor een welkomstcadeau op de bevestiging van je bestelling.


Hallo @RBxx , @Kohan vraagt of hij zijn eerdere keuze kan wijzigen, zie mijn eerdere reactie aan hem.

 


Ik had het eerst anders begrepen @JanD . Heb mijn antwoord aangepast.


18 september telefonisch. Heb echter geen aanbod hiervan gehad..


18 september telefonisch. Heb echter geen aanbod hiervan gehad..

Was je wel nieuwe klant?


18 september telefonisch. Heb echter geen aanbod hiervan gehad..

Hallo @Kohan ,

Dan ben je nu daarvoor te laat. Je kunt binnen veertien dagen jouw abonnement annuleren, maar die veertien dagen zijn nu voorbij. Mogelijk heb je een ander aanbod gekregen zoals een tijdelijke korting? Het aanbod is overigens niet geldig bij een verlenging, het is alleen voor nieuwe klanten.  


Reageer