Skip to main content

Goedenavond allemaal,

 

Kan iemand mij vertellen wanneer je iets wijzigt in je huideige abbonement, is dit maandelijks aan te passen of ga je opnieuw een overeenkomst aan voor een jaar?

 

Groeten René 

Je gaat bij het aanpassen van je huidige abonnement geen nieuw jaarcontract aan. Wel als je een ander abonnement zou nemen. Stel je hebt nu een Hussel abonnement en je wil om wat voor rede dan ook naar de nieuwe abonnementsvorm dan ga je wel een nieuw jaarcontract aan.


Bedankt voor je snelle reactie, het gaat om een snelheidsverlaging en het stopzetten van tv. Heeft het stopzetten van tv nog consequenties voor je hussel abbonement?


Nee en je kunt dat regelen in mijnkpn. Kijk wel even of het nieuwe abonnement interessant voor je is. Naar welke snelheid wil je?


Ik wil graag van 200 mbit naar 100mbit en de tv weg aangezien ik daar geen gebruik meer van maak


Ik wil graag van 200 mbit naar 100mbit en de tv weg aangezien ik daar geen gebruik meer van maak

Hallo @Tympie ,

Je kunt dit via MijnKPN inderdaad regelen binnen jouw huidige KPN-Husselabonnement. De naam van jouw abonnement is officieel geen Hussel meer, maar de voorwaarden zijn nog wel gelijk aan de toenmalige Husselvoorwaarden. 
 

Je betaalt dan alleen wel veel meer voor 100 Mbit/s dan nu mogelijk is. Ik verwacht dat je dan ongeveer 49 euro per maand gaat betalen. 
 

Tegenwoordig is het tarief 42,50 per maand voor 100 Mbit/s. 

Wil je dit ook? 

Je kunt dan via het gratis telefoonnummer 0800-0402 vragen om een verlenging van jouw contract (nieuw jaarcontract.) Je gaat dan over op KPN (TV)+. TV is niet verplicht. Je gaat dan in jouw nieuwe contract een flink stuk minder betalen. 

Check de huidige prijzen via dit schema: 

Geef wel duidelijk aan dat je geen TV-ontvanger meer wilt gebruiken!