Skip to main content

Hi! Hopelijk kan iemand mij hier helpen.

 

Sinds begin november heb ik de huissleutel van een nieuwe woning in Rotterdam. Voorheen bestond het huisnummer waar ik op woon niet. Er was sprake van een 18B, dit is opgedeeld in B01 en B02. Dat is in het BAG register goed verwerkt (en ook al aangevraagd in 2021). Het huis is zelf drie weken geleden opgeleverd, dus dat de post eventjes duurde snap ik. Maar dat loopt inmiddels goed. 

 

KPN heeft glasvezel verzorgd en ik heb dus een aansluitpunt in mijn woning. Dit is ook bevestigd door de projectmanager en de aannemer. Heel fijn! Toch word ik gebeld door KPN dat er geen bestaande aansluiting is. Na tig keer uitleggen dat deze er wel zit, maar het een nieuw huisnummer betreft is het probleem nu dat KPN Netwerk en KPN zelf (lekker omslachtig) beide de nieuwe huisnummers niet hebben geregistreerd.

Ik kan op 18B een aansluiting aanvragen, maar geen idee of dit dan in mijn woning binnenkomt. Dit  nummer bestaat namelijk niet meer.

 

Maar goed, na keer op keer dit verhaal + bewijs uitleggen aan de klantenservice word ik onwijs van (geen internet)kastje naar de muur gestuurd. Ik ben al klant bij KPN Mobiel en wilde aanspraak maken van een fijne aanbieding! Maar op deze manier wil KPN alles annuleren en niet meewerken.

Ik krijg het niet aan de man dat het huisnummer gewoon bestaat en dat het puur een fout is in de database van KPN. Op mijn huisnummer zit gewoon een aansluiting! Ik zie het met eigen ogen, het is door KPN zelf aangelegd.

 

Ik heb geen idee meer wat te doen, want ze willen niemand sturen zodat KPN het zelf ook even kan zien en de aannemer geeft ook aan de nummers goed door te hebben gegeven.

Hoe nu verder? Over twee weken verhuis ik en voor mijn werk heb ik echt internet nodig. 

Hallo @MadelaineV en welkom op het forum!

Wat lastig dat het aanvragen zo moeizaam gaat! Vermoedelijk zit het in de toevoeging, weet je of het andere huisnummer (B01 of B02) ook een eigen aansluiting heeft gekregen? Anders zal jouw aansluiting hier nog bekend zijn 18B.

Wil je je profiel invullen? Dan ga ik hier kijken welke toevoegingen bekend zijn op je postcode en huisnummer. Als je na het invullen een berichtje plaatst in dit topic, dan kom ik weer bij je terug. 


Hoi Liesbeth,

 

Inmiddels wordt dit opgepakt. Vrijdag komt iemand langs. Ik zou wel willen dat ik wat hoor over de klacht die ik heb ingediend. 


Fijn dat er actie is! 

Als je een klacht hebt ingediend, dan wordt dit binnen 10 werkdagen opgepakt. Ik zie dat je je profiel nog niet hebt ingevuld, dus ik kan geen status controleren.